June 28, 2001
Farbror wrote: [quote=em]Kan ju nämna att jag känner er alla NH:ares stora idol Mind. 8)
:pray: (Men mind är nog inte vad jag skulle kalla "Känd")
joho, dom flesta som har varit här ett tag vet ju vem jag är, på sätt o vis.
därför förklarar jag mig själv till KÄNDIS
wohooo
btw, vem här inne hatar inte Bkändisar ?
March 14, 2004
Mind wrote: [quote=Farbror][quote=em]Kan ju nämna att jag känner er alla NH:ares stora idol Mind. 8)
:pray: (Men mind är nog inte vad jag skulle kalla "Känd")
joho, dom flesta som har varit här ett tag vet ju vem jag är, på sätt o vis.
därför förklarar jag mig själv till KÄNDIS
wohooo
btw, vem här inne hatar inte Bkändisar ?
Japp du är lokalkändis på NH!
September 8, 2003
Mind wrote: Btw, jag känner en snubbe som pissade på Lasse Kroner när han var typ 1´år gammal =)
slå det !
Jag har en kompis som säger hans mamma råkade "armbåga" drottning sylvia i magen när hon skulle öppna en godispåse på bion.. så satt tydligen sylvia bakom o fick armbågen i magen..
MMMMMMMMM 🙄
March 21, 2003
Pierre C wrote: [quote=Mind]Btw, jag känner en snubbe som pissade på Lasse Kroner när han var typ 1´år gammal =)
slå det !
Jag har en kompis som säger hans mamma råkade "armbåga" drottning sylvia i magen när hon skulle öppna en godispåse på bion.. så satt tydligen sylvia bakom o fick armbågen i magen..
MMMMMMMMM 🙄
Om nån skulle tagit kort då skulle man ju gjort en "Owned" bild när siliva får en armbåge i magen .... 😀
November 13, 2003
Mind wrote: Btw, jag känner en snubbe som pissade på Lasse Kroner när han var typ 1´år gammal =)
slå det !
Jag har också pinkat på en när jag var liten. Dock vill jag inte dra den historien eftersom han inte är ett dugg känd.
Vid närmare eftertanke så känner jag ingen känd person här.
Ville bara påpeka att själva pinkandet på en person inte är en så unik företeelse.
February 1, 2002
Snorch wrote: Har haft Nehma (eller hur de stavas), som var med i Robinsson (:hehe:), som lärare för nått år sedan..
:)R
Hon tyckte jag såg ut som en lärare faktiskt 🙂
Hon va säkert Engelska eller Svenska lärare, eller vänta som hon prata så kan det inte vara möjligt.
Historia? 🙂
March 14, 2001
Starscream wrote: [quote=Snorch]Har haft Nehma (eller hur de stavas), som var med i Robinsson (:hehe:), som lärare för nått år sedan..
:)R
Hon tyckte jag såg ut som en lärare faktiskt 🙂
Hon va säkert Engelska eller Svenska lärare, eller vänta som hon prata så kan det inte vara möjligt.
Historia? 🙂
Hah.. nä tror hon var vikarie i några veckor lr nå sånt, tror de var i svenska eller engelska.. va hon gör egentligen har jag ingen aning om..
Sen så pratar alla som henne här.. 😛 kan hända att hon överdriver lite.. 🙄
3 Guest(s)