December 31, 2002
GooGeL wrote: [quote=macrus]Bor/bodde i samma Kommun som Ebba Hultqvist. :dead:
och "vi" har vår Börje Salming =D
[Image Can Not Be Found]
Såg han på Grönan idag!
Ajust det. Sen är jag bekant med (träffar typ varje dag) Markus Oscarsson som ska vara med i OS i Athen. Så jag träffar han inte just nu iaf 😉 . Han är för övrigt silvermedaljör från förra OS och regerande världsmästare. Jävligt schysst kille för övrigt.
Sen känner jag även hans bror som dock inte är tävlingsaktiv inom kanot. Han har dock också paddlat i OS.
Sen träffar jag IBLAND två andra OS-kanotister.
April 16, 2004
min bror har ett speciellt program...endast 400 personer i hela världen kan använda det nedladdningsprogrammet de använder...får ner spel, dvdfilmer, dokument osv...före alla andra...bara tre i sverige har programmet, man kan bara få tillgång till programet ifall om man är känd och har gott rykte på nätet. Han kanske inte är kändis men i alla fall
February 23, 2004
Wishmaster_coffe wrote: min bror har ett speciellt program...endast 400 personer i hela världen kan använda det nedladdningsprogrammet de använder...får ner spel, dvdfilmer, dokument osv...före alla andra...bara tre i sverige har programmet, man kan bara få tillgång till programet ifall om man är känd och har gott rykte på nätet. Han kanske inte är kändis men i alla fall
Öh? Tufft?
För andra "dödliga" finns ju DC. Som förmodligen är 10000 ggr bättre pga mer personer använder det = mer filer delas ut.
October 25, 2003
Wishmaster_coffe wrote: min bror har ett speciellt program...endast 400 personer i hela världen kan använda det nedladdningsprogrammet de använder...får ner spel, dvdfilmer, dokument osv...före alla andra...bara tre i sverige har programmet, man kan bara få tillgång till programet ifall om man är känd och har gott rykte på nätet. Han kanske inte är kändis men i alla fall
Låter som kvalificerat skitsnack.
Men visst, det kanske finns nåt sånt för realeasegrupper eller nåt för att sprida rellar...
March 14, 2001
pcw wrote: [quote=Extatic]en polares farfar är Per Oscarsson 🙂
Är det svårt att läsa topic?
Vilka kändisar känner NI?
Ni Ni Ni Ni. Inte min polare, farfar, kusin, pyssling, syssling, svägerska, svåger, tvilling, trilling.
Att det ska vara så svårt för vissa...
Inget säger väl att han inte känner honom iaf.. ?
February 23, 2004
Snorch wrote: [quote=pcw][quote=Extatic]en polares farfar är Per Oscarsson 🙂
Är det svårt att läsa topic?
Vilka kändisar känner NI?
Ni Ni Ni Ni. Inte min polare, farfar, kusin, pyssling, syssling, svägerska, svåger, tvilling, trilling.
Att det ska vara så svårt för vissa...
Inget säger väl att han inte känner honom iaf.. ?
Jo han känner säkert sin polares farfar.... då hade han väl skrivit "Jag känner Per Oscarsson" (vem det nu är)
May 17, 2002
pcw wrote: [quote=Wishmaster_coffe]min bror har ett speciellt program...endast 400 personer i hela världen kan använda det nedladdningsprogrammet de använder...får ner spel, dvdfilmer, dokument osv...före alla andra...bara tre i sverige har programmet, man kan bara få tillgång till programet ifall om man är känd och har gott rykte på nätet. Han kanske inte är kändis men i alla fall
Öh? Tufft?
För andra "dödliga" finns ju DC. Som förmodligen är 10000 ggr bättre pga mer personer använder det = mer filer delas ut.
Det är inte lätt for dem som vill vara lite mer speciella. Vi får tycka synd om dem lite...
1 Guest(s)