July 14, 2004
AMD_RULEZ wrote: Skulle självklart tjattrat med alla geezers i båset, men jag hade ingen att åka ner med... Så ni får inte se av mig...:(
=( men man behöver inte åka med nån, Har ju alla man behöver i NH båset eller så träffar man folk där... går skitabra =) bara trevligt lanfolk där 😉 (även om det ende sceners gör är att wajnar på gejmersena) :bgrin:
July 14, 2004
galningen wrote: Jag skulle skitgärna glida förbi om jag hade plåtar. Synd bara att det verkar vara större press på dem än på något jäkla evenemang i år. Vilket fall så kanske jag + några skaffar oss plåtar iaf och åker ned. Skulle verkligen vara skitkul å lana lite igen!
gör de, jag bjuder på en cola 😛 :bgrin: lira lite 8-bits också? :hb:
May 17, 2002
Nomic wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Nomic]haha ^^ dunno va bimmern betyder ^^ 😛
troligen BMW,
ahh fan ^^ key kommer du inte dit då krqagyzzz ? 😀
Skulle ha gjort det, hade skaffat biljett och allt. Sedan när jag fick ut schemat för den nya läsperioden så insåg jag att jag hade en lektion med obligatorisk närvaro just fredagen den 26/11, så det vara bara att tacka för mig och göra mig av med biljetten igen. trist men man får se positivt, jag spar ju ett par tusen.
July 27, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Nomic][quote=Krqagyzzz][quote=Nomic]haha ^^ dunno va bimmern betyder ^^ 😛
troligen BMW,
ahh fan ^^ key kommer du inte dit då krqagyzzz ? 😀
Skulle ha gjort det, hade skaffat biljett och allt. Sedan när jag fick ut schemat för den nya läsperioden så insåg jag att jag hade en lektion med obligatorisk närvaro just fredagen den 26/11, så det vara bara att tacka för mig och göra mig av med biljetten igen. trist men man får se positivt, jag spar ju ett par tusen.
Alltså 42 hundralappar?
May 17, 2002
Arny wrote: [quote=Nomic]drygt svar callister ^^
Nej, bra svar. Fast man kan inte sätta enhet efter 42 eftersom det är en enhet.
Så sant som det är sagt
Arny wrote:
Krqagyzzz: Annars kan du ju alltid skolka.
och läsa om en hel kurs enbar för det? nene, det kommer fler dh, dessutom ville ju du inte med så.. jaja sak samma.
4 Guest(s)