March 10, 2002
ocz wrote: [quote=Hugge][quote=Bogus^]StarCraft ska inte med iår
Vafan? jag och coore som hade förberedit massor med ondskefulla saker =)
Se till att våga er fram nu också, vi bits inte (kan dock inte garantera nått). Kommer vara mycket skojiga tävlingar och sen kommer vi hjälpa er med att fixa datorer när ni sabbat dem :bok:
ocz: kvadds syrra är ju äldre än vad du är så..... men du kanske gillar MILFs ?
fu, raggar bara på äldre, alla som raggar på mig e äldre
Du tror att dem raggar på dig, men egentligen vill de bara gulla med dig. Det kallas moderskänslor. 😉
March 14, 2004
Dehman wrote: [quote=ocz][quote=Hugge][quote=Bogus^]StarCraft ska inte med iår
Vafan? jag och coore som hade förberedit massor med ondskefulla saker =)
Se till att våga er fram nu också, vi bits inte (kan dock inte garantera nått). Kommer vara mycket skojiga tävlingar och sen kommer vi hjälpa er med att fixa datorer när ni sabbat dem :bok:
ocz: kvadds syrra är ju äldre än vad du är så..... men du kanske gillar MILFs ?
fu, raggar bara på äldre, alla som raggar på mig e äldre
Du tror att dem raggar på dig, men egentligen vill de bara gulla med dig. Det kallas moderskänslor. 😉
Bögeri, finns det ett bättre ord :bok:
March 10, 2002
ocz wrote: [quote=Dehman][quote=ocz] fu, raggar bara på äldre, alla som raggar på mig e äldre
Bögeri, finns det ett bättre ord :bok:
Bögeri, det är inget ord, inte så vitt jag vet. :bok:
March 10, 2003
Skall troligtivis till NH båset så fort jag fått datorn online om inte någon hämtar mig i förtid.
Måste ju visa mitt nylle och skrämma skiten ur resten av NH crew.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
November 27, 2003
Ctrl wrote: Skall troligtivis till NH båset så fort jag fått datorn online om inte någon hämtar mig i förtid.
Måste ju visa mitt nylle och skrämma skiten ur resten av NH crew.
:-k (undrar vad som döljer sig under solgglasögon) :-k
Steel wrote: Tro inte att vi lyfter på arslet för några nerdz från NH
Och nerdz skulle var en förolämpning, eller? För jag vet inte om jag ser ner på nördar direkt 😕
//Andreas
5 Guest(s)