August 16, 2002
Mmm, vilka låtar brukar du inte kunna hålla dig på, så att det verkligen kliar i sjungmusklerna? själv kan jag inte hålla mig på bob marleys jamming, den är bara för mysig för att inte sjunga till... brukar spela den på hög volym, dra upp den på http://www.letssingit.com och sen jamma loss! fast jag sjunger väl inte så fint så det gäller att göra det men inlevelse
what about you?
August 16, 2002
Sardaukar wrote: Sjunger aldrig...bättre att lyssna på rikgtig musik istället 🙂
meeh... fan va tråkiga ni alla är... det är vetenskapligt bevisat att om man sjuger mycket hemma framför datorn så lockar det till sig kvinnor... attraktiva sådana... har med feromoner att göra... jag lovar
May 3, 2004
keffing wrote: [quote=Sardaukar]Sjunger aldrig...bättre att lyssna på rikgtig musik istället 🙂
meeh... fan va tråkiga ni alla är... det är vetenskapligt bevisat att om man sjuger mycket hemma framför datorn så lockar det till sig kvinnor... attraktiva sådana... har med feromoner att göra... jag lovar
Det har vi då inte märkt på dig keffing om man inte räknar dina 14 åringar som kvinnor dvs.
August 16, 2002
KorSpo wrote: [quote=keffing][quote=Sardaukar]Sjunger aldrig...bättre att lyssna på rikgtig musik istället 🙂
Det har vi då inte märkt på dig keffing om man inte räknar dina 14 åringar som kvinnor dvs.
jag saknar ord för att beskriva dina osmakliga skämt...
edit: man kan vara kvinna och 14 så stfu
January 15, 2004
Framför datorn blir det inte mycket sjungande, det är förmodligen därför jag inte attraherat några attraktiva kvinnor på sistone. I duschen sker det betydligt oftare (men ändå alldeles för sällan), men bevisligen med mycket lägre feromonproduktion. Vad jag sjunger verierar mellan sånger från musikaler, julvisor, något jag sjöng under min tid som artist i kyrkokören eller skolkören eller bara någon låt som satt sig på hjärnan.
April 4, 2003
Jag brukar sjunga på följande låtar:
Lena PH - Det gör ont
Heiducci - Dragostea tei
och ddr musik som
http://www.blondie girl
D2R
Cant Stop Falling in love
För övrigt är jag halvmobbad då jag satt och spelade stepmania under datalektionen imorse, då jag var på gott humör sjöng jag med i blondie girl... det tyckte min klass var mycket kul!
March 29, 2003
3 Dorrs Down - Here Without You
3 Doors Down - Kryptonite
The Mo - The Right World
Patrik Isaksson - 1985
Counting Crows - Mr Jones
Spin Doctors - Two Princess
Mauro Scocco - Till Dom Ensamma
Seal - Never Gonna Survive
Seal - Kiss From A Rose
Eric Clapton - Change The World
Feeder - Just A Day