December 15, 2002
BearznaiL wrote: Ursäkta om jag låter negativ till allt, men de här filmerna är otroligt överskattade i min mening.
Ganska enkelt egentligen varför filmerna väcker så stort intresse. Tolkien:s böcker är förmodligen en utav världens mest lästa verk. Stilbildande i mångt och mycket.
När de gäller dessa böcker blir de oftast så att man antingen grips totalt utav historien eller så klarar man knappt utav att plöja sig genom hans verk.
För egen del är jag ett inbitet fan, men jag förstår mycket väl de personer som inte gillar varken böckerna eller filmerna.
September 3, 2001
Jag tycker att filmerna är väldigt bra. Enda anledningen till att jag inte är en inbiten fan är för att jag egentligen inte gillar temat "riddare o drakar och princessor och dvärgar o alver". Har aldrig gillat det. Håller mig till futuristiska teman som Matrix osv.
March 10, 2002
hawkie wrote: Inte en chans i h*****e. Jag är så j**la trött på de filmerna så det inte är sant, så uttjatat så det finns inget värre...kanske ska se den på DVD men treor har ju en tendens att bli hur kassa som helst.
host;matrix revolutions
Jag tror inte denna blir dålig! Den kommer bli den bästa filmen genom tiderna tror jag. 😀
February 21, 2003
hawkie wrote: Inte en chans i h*****e. Jag är så j**la trött på de filmerna så det inte är sant, så uttjatat så det finns inget värre...kanske ska se den på DVD men treor har ju en tendens att bli hur kassa som helst.
host;matrix revolutions
Skillnaden är ju att handlingen redan är skriven för ROTK och det är alltså ingen film som producenterna bara hostar ur sig för att krama några sista slantar ur nåt som började som en succé.
September 5, 2001
Ogrebeast wrote: [quote=hawkie]Inte en chans i h*****e. Jag är så j**la trött på de filmerna så det inte är sant, så uttjatat så det finns inget värre...kanske ska se den på DVD men treor har ju en tendens att bli hur kassa som helst.
host;matrix revolutions
Skillnaden är ju att handlingen redan är skriven för ROTK och det är alltså ingen film som producenterna bara hostar ur sig för att krama några sista slantar ur nåt som började som en succé.
Precis, handlingen är ju redan skriven...varför gå och se den då?
Och en annan grej, varför i helvete tälta för biljetter...så bra är ingen film.
2 Guest(s)