May 10, 2002
Delph1 wrote: [quote=abishai][quote=Delph1][quote=abishai][quote=Delph1] Voulez-vous couche avec moi ce soir?
//Andreas
Non, peut-être demain.
Plz?
//Andreas
Je sexe de volonté seulement vous pour l'argent, chienne! 👿
Quand je vois le pénis vous voyez l'argent!
//Andreas
Je suis accroché comme un homme noir, mon chéri. Il n'y a aucun doute à son sujet! Montrez-moi le vôtre maintenant.
Svenska, Engelska någorlunda flytande..
Samt några enklare hälsningsfraser på swahili..
"Habari ya yoni? Msuri sana"
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
abishai wrote: HEHE
.í¡ ÖãíÑ ÇáãöáßíÉ ÇáÞÖíÈíóãõÕø
Arabiska?
Och det betyder??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 19, 2002
I tal och skrift: engelska, svenska (danska och norska försöker jag att undvika att tala för det blir bara fel 🙂 ) och de flesta sydslaviska språk. Förstår rätt bra: slovenska, makedonska, bulgariska. Förstår sådär halvbra: tyska, ryska, polska
Sedan är flickvännen från Goa så jag talar lite konkany men hennes föräldrar är uppväxta i Kenya så det blir ett och annat ord på swahili också. (jag lär mig) 🙂
Kan lite tigrinja (eritrea), arabiska, turkiska (många låneord från turkiska i mitt modersmål)
Vill gärna lära mig att tala flytande iaf tyska och spanska. Arabiska vill jag kunna skriva för skriften ser vackert ut.
Kan läsa och skriva kyriliska afabetet (ryska).
December 11, 2002
Arminovski wrote: I tal och skrift: engelska, svenska (danska och norska försöker jag att undvika att tala för det blir bara fel 🙂 ) och de flesta sydslaviska språk. Förstår rätt bra: slovenska, makedonska, bulgariska. Förstår sådär halvbra: tyska, ryska, polska
Sedan är flickvännen från Goa så jag talar lite konkany men hennes föräldrar är uppväxta i Kenya så det blir ett och annat ord på swahili också. (jag lär mig) 🙂
Kan lite tigrinja (eritrea), arabiska, turkiska (många låneord från turkiska i mitt modersmål)
Vill gärna lära mig att tala flytande iaf tyska och spanska. Arabiska vill jag kunna skriva för skriften ser vackert ut.
Kan läsa och skriva kyriliska afabetet (ryska).
Heh kan du stava på skriva på ryska? Jag kan fan inte det, alltså det blir bara felstavat :p
Jag svär att en vacker dag kommer jag har användning för min ryska! En massa språk du talar annars...
June 26, 2005
November 29, 2003
Delph1 wrote:
Tyska, tjeckiska och holländska är relativt lika varandra så det är inte så svårt bara man håller reda på skillnaderna, vilket dock kräver en del koncentration om man inte använt något av dom på ett tag. Uppväxt med både tjeckiska och tyska hemma så det är ingen konst. Varför jag lärt mig holländska vet jag inte, det har bara kommit.
För mig som aldrig läst Tyska så tycker man holländska är ett förbannat elände. Hatar när det kommer holländska lastbilschaufförer på jobbet och vägrar prata engelska utan envisas med sin holländska.
pompougnac
"Ich heisse Gullan" "Gollan?" "Gullan"
Den där har jag aldrig fattat.
Ontopic: Svenska flytande Engelska hyffsat bra, Finska lite grann.
2 Guest(s)