November 27, 2003
abishai wrote: [quote=Delph1][quote=abishai][quote=Delph1][quote=abishai][quote=Delph1] Voulez-vous couche avec moi ce soir?
//Andreas
Non, peut-être demain.
Plz?
//Andreas
Je sexe de volonté seulement vous pour l'argent, chienne! 👿
Quand je vois le pénis vous voyez l'argent!
//Andreas
Je suis accroché comme un homme noir, mon chéri. Il n'y a aucun doute à son sujet! Montrez-moi le vôtre maintenant.
😮
//Andreas
February 3, 2003
Svenska och Engelska relativt flytande. Har inte fått mitt CAE cert. än på Engelskan. Är väl försvunnen i posten.
Förstog tyska ganska bra innan.
Men förstår inte hur man kan förstå danska 😮 trots att jag bor i skåne.
Räknar: Decimalt, okta, binärt och hexadecimalt.
Coore wrote: Svenska, Engelska, Lisp, ADA, Java, Python och snart Assembler.... :bgrin:
Svenska och Engelska är det en del som talar, men hur "talar" man Lisp, ADA, Java, Python och Assembler??
🙄
Topic är ju "Vilka språk talar du?"
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 1, 2005
Delph1 wrote: [quote=abishai][quote=Delph1][quote=abishai][quote=Delph1] Voulez-vous couche avec moi ce soir?
//Andreas
Non, peut-être demain.
Plz?
//Andreas
Je sexe de volonté seulement vous pour l'argent, chienne! 👿
Quand je vois le pénis vous voyez l'argent!
//Andreas
Sa du att hans penis är liten eller? :p hahahaha
May 17, 2004
ilg@dd wrote: [quote=Coore]Svenska, Engelska, Lisp, ADA, Java, Python och snart Assembler.... :bgrin:
Svenska och Engelska är det en del som talar, men hur "talar" man Lisp, ADA, Java, Python och Assembler??
🙄
Topic är ju "Vilka språk talar du?"
jag låvar att du kan tala i de där språke om än att det låter som jytter så kna vissa förstå dem 😉
May 10, 2003
May 10, 2003
LorD_Kvadd wrote: Svenska och Engelska relativt flytande. Har inte fått mitt CAE cert. än på Engelskan. Är väl försvunnen i posten...
Jag har inte fått mitt heller. Undrar om de är sena med att få ut dem. eller om någon på posten har snott dem och kommer utpressa oss stackare.
October 7, 2002
Svenska, engelska och tyska så jag blir tagen för infödd.
Halvhyfsad spanska.
Att jag med det förstår någorlunda norska, nynorska, danska, plattyska, holländska och till viss del portugisiska och kanske rentav med lite tur italienska räknar jag inte som att kunna.
Dessutom kommer ju de här:
Object Pascal, Basic, Java, 6809 Assembler, Ada, Omron ladder, HTML och säkert någon till jag glömt.
Närmast på inlärningslistan står: mejorar mí español, русский, samt sist men inte minst C++.
1 Guest(s)