March 14, 2001
whak wrote: [quote=Coalan]Det räcker iaf inte att vara liten, söt och pälsbeklädd
Se på fia.b hon är liten och fick en titel på bara en ögonblinkning. :bok:
Kanske nu Collateral skulle lagt denna kommentar istället..
Collateral wrote: Ska man tolka det som ett BlowJob?
July 14, 2003
Snorch wrote: [quote=whak][quote=Coalan]Det räcker iaf inte att vara liten, söt och pälsbeklädd
:)R
Jag tycker f.ö. att det vore kul om det fanns ett register med alla titlar 🙂 Och kan någon fixa fram kråkans titel? 🙂 Sen undrar jag, vad fan betyder Gueno's titel? (Bimmer, eller vad det stod?)
October 22, 2002
optimuz wrote: [quote=Snorch][quote=whak][quote=Coalan]Det räcker iaf inte att vara liten, söt och pälsbeklädd
:)R
Jag tycker f.ö. att det vore kul om det fanns ett register med alla titlar 🙂 Och kan någon fixa fram kråkans titel? 🙂 Sen undrar jag, vad fan betyder Gueno's titel? (Bimmer, eller vad det stod?)
Bimmer är slang för BMW.
Det skönaste som står på susning.nu måste ju vara detta när du söker på bmw och sen scrollar längst ner, Se även Kebabracer
Kebabracer är slang för bilmärket BMW. :)R :pray: :hb:
November 29, 2003
fisken wrote:
Det skönaste som står på susning.nu måste ju vara detta när du söker på bmw och sen scrollar längst ner, Se även Kebabracer
Jag förstår inte det, är det så förbannat mycket "Muhamed" som kör BMW?
Seriöst så har jag nog NÄSTAN aldrig sett det. :S
March 28, 2005
whak wrote: [quote=fisken]
Jag förstår inte det, är det så förbannat mycket "Muhamed" som kör BMW?
Seriöst så har jag nog NÄSTAN aldrig sett det. :S
Inte? BMW är fan turkarnas älskling... Merceders är asyriernas. :bgrin:
Elementet: A64 3000+ - DFI LanParty nF4 UT SLi-D - 2X512MB Speed Premium BH-5 - Powercolor X850XT PE - 200GB Seagate - 80GB Seagate - Vattenkylt
February 16, 2005
optimuz wrote: Jag har bara hört turkpulka, kebabracer var nytt för mig 🙂
hahaha
"turkpulka", den har jag inte hört förut.. den va bra..
vad är allt detta tjafs om titlar.. är jag den enda som inte bryr mig om jag har nån titel eller inte? ska jag ha en får det bli en som beskriver mig som person.. typ GUD eller nått men det lär ju inte gå igenom 😛 .. "Ärke Miffo" skulle oxå funka.. eller så kan man bara låta det stå medlem
1 Guest(s)