January 13, 2004
February 15, 2003
Hellspawn79 wrote: Foppa är ju skadad (som vanligt nu) och kommer inte spela då han skall operera sig troligen.
Räcker ju med Frölundaspelarna för att snurra upp motståndarna. Pebben, Alfie , N. Andersson, Sundin, Kahnberg, Lundqvist och får väl slänga in Fredrik Sjöström där oxå på ett litet hörn.
Menar du Ronnie Sundin då eller?!
December 5, 2001
Super-Svensson wrote: [quote=Hellspawn79]Foppa är ju skadad (som vanligt nu) och kommer inte spela då han skall operera sig troligen.
Räcker ju med Frölundaspelarna för att snurra upp motståndarna. Pebben, Alfie , N. Andersson, Sundin, Kahnberg, Lundqvist och får väl slänga in Fredrik Sjöström där oxå på ett litet hörn.
Menar du Ronnie Sundin då eller?!
förmodligen...Mats spelade i djurgårn
May 1, 2003
ViU wrote: Bra det gick för Sverige i fredagens match 😀 Ni hade tur på slutet så men vi ägde ändå nästan hela matchen.
Ägde hela matchen? Du är rolig du 😛
kolla bara skott statistiken. Var väl Finland som hade tur.
Och så fegt ni spelar. Backa hem och grejer.
1-1 var iaf inte ett orättvist resultat.
November 5, 2001
ViU wrote: Bra det gick för Sverige i fredagens match 😀 Ni hade tur på slutet så men vi ägde ändå nästan hela matchen.
Sant att Sveriges insats inte var helt lysande men de har fortfarande mer poäng än Finland. Det viktigaste är att komma 1:a eller 2:a i gruppen så att vi får möta Österrike, Schweiz, Tyskland eller Lettland.
May 17, 2002
Arny wrote: [quote=ViU]Bra det gick för Sverige i fredagens match 😀 Ni hade tur på slutet så men vi ägde ändå nästan hela matchen.
Sant att Sveriges insats inte var helt lysande men de har fortfarande mer poäng än Finland. Det viktigaste är att komma 1:a eller 2:a i gruppen så att vi får möta Österrike, Schweiz, Tyskland eller Lettland.
yikes vad du har blivit sprotinsatt Arny, har koll på det här och en hel massa koll på Skövdes handbollslag å grejer...
November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: yikes vad du har blivit sprotinsatt Arny, har koll på det här och en hel massa koll på Skövdes handbollslag å grejer...
Att bo i Skövde och inte känna till hur det går för handbollslaget är en synd. Tråkigt att de åkte ur mot RIK bara. Man kan iaf glädja sig åt att SIK gick upp i allsvenskan.
November 5, 2001
MrWeizel wrote: [quote=Arny]Att bo i Skövde och inte känna till hur det går för handbollslaget är en synd. Tråkigt att de åkte ur mot RIK bara.
Du menar väl ändå inte att du trodde något annat?! :bgrin:
Jag hade mina förhoppningar men RIK är ett bra lag. Lite för bra den här gången och Skövdes sista match var riktigt pinsam. Trots det vinner Sävehof SM-guld.
May 17, 2002
Arny wrote: [quote=Krqagyzzz]yikes vad du har blivit sprotinsatt Arny, har koll på det här och en hel massa koll på Skövdes handbollslag å grejer...
Att bo i Skövde och inte känna till hur det går för handbollslaget är en synd. Tråkigt att de åkte ur mot RIK bara. Man kan iaf glädja sig åt att SIK gick upp i allsvenskan.
tur för mig att jag inte bor i skövde då...
4 Guest(s)