January 14, 2002
jag har personligen inga direkta favoriter utan tar del i vad alla skriver och de flesta kan komma med fyndiga komentarer då och då 😉 (och bra förklaringar på saker och ting).
dock finns det ju dom som gör väldigt onödiga inlägg och komentarer då och då också.. fast de vill jag inte nämna namn på då det förmodligen skulle spåra ur i tråden då :bgrin:.
tack för att någon lägger märke till ens inlägg här föresten "sulan" 😀
February 4, 2003
Helt klart pim_, även om han ibland kommer med en del lite knepiga kommentarer. Andra som fastnat är Öwall, Terdon och Oggrebeast. Faktiskt också Dehman i viss mån, innan han blev NH stuff 😛
Fast det är inte så att jag "älskar" er. Skulle ha väldigt svårt och dyrka någon av er. Men det är dessa jag ser upp emot, och jag kommer ihåg avlägset i hjärnan på "NH vis".
Sen finns det givetviss andra som Elias (eller vad han heter). Colic (vart är han?) och fler som man "kommer ihåg". Mind är också en "mind-stucker".
Denstore är moderaten som jag kommer ihåg bäst, eftersom vi någongång hade en livlig diskussion angående "skyltstöld ur buss av mamma till ett litet barn".
Listan kan göras lång.
5 Guest(s)