July 13, 2002
smurfen87 wrote:
Sen finns det givetviss andra som Elias (eller vad han heter). Colic (vart är han?)
Ja... jag heter Elias 😀 667 är bara mitt streetname 8)
Och på tal om colic (som klart var en av de absolut skönaste killarna här) så kolla denna tråd 🙁 Hans sista ord
Annars gillar jag de flesta som postar mkt i allmänt (och tål ett skämt eller två... tycker mindre om alla som gnäller om trådlåsningar och börjar böla vid lite "offecive jokes")
Ska försöka mig på en lista:
Pim
Gueno
smurfen87
bellan
MrWeizel
Ogrebeast (vad hände med honom?)
Quarzi
Sulan
Helix
Callister
.....
Lägger ned det här med en lista... blev för lång.
Finns en massa fler... men som sagt, de med humor och en öppnare syn på livet(NHU!!!). Betydligt färre är de jag skulle klara mig bättre utan här.
September 7, 2003
Jag "känner" inte direkt någon härifrån på varesig msn eller ICQ.
Förutom dom jag känner på riktigt dvs.
Pierre C
chrippaz
Jontez
Nord
Shlumpen
festisMER
...tror att XeroN ska finnas här också. Hoppas jag inte missade någon nu 😉
Vi kanske är största "folkmassan" här ?
July 13, 2002
Sortima wrote: [quote=Zyrus]COLIC!!!!! kom tillbaks!
kom tillbaks ??? har jag missat något nu ?? :cy:
Jag hade också missat det... kolla denna tråd för att se varför han försvann 🙁 Hans sista ord
Jävligt synd :burn: , tycker personangreppen i den tråden bara blev löjliga när de tog upp gamla saker han skrivit som att det skulle bevisa något eller hade något med ämnet att göra... skäms. Önskar jag varit här när den tråden var igång :2:
September 7, 2003
Elias667 wrote: [quote=Sortima][quote=Zyrus]COLIC!!!!! kom tillbaks!
kom tillbaks ??? har jag missat något nu ?? :cy:
Jag hade också missat det... kolla denna tråd för att se varför han försvann 🙁 Hans sista ord
Jävligt synd :burn: , tycker personangreppen i den tråden bara blev löjliga när de tog upp gamla saker han skrivit som att det skulle bevisa något eller hade något med ämnet att göra... skäms. Önskar jag varit här när den tråden var igång :2:
Jag vet itne, men jag tycker vi klarar oss lika bra utan honom
September 7, 2003
Aaa några sköna kan jag väl nämna...
Coore
ManicBlue
denStore
Callister
Tindy
Elias tror jag jag har diskuterat med någon gång
Quarzi hör jag mycket om av Pierre C och så har han skön upload
Gueno kan vara skön oftast
Jag är nog för ny här för att uppskatta tex Minds bravader. Jag kommer ihåg att första tråden jag läste var "Forumet har fått sin första veteran" men då fattade jag ingenting....
March 20, 2003
.doedels wrote: Jag "känner" inte direkt någon härifrån på varesig msn eller ICQ.
Förutom dom jag känner på riktigt dvs.Pierre C
chrippaz
Jontez
Nord
Shlumpen
festisMER
...tror att XeroN ska finnas här också. Hoppas jag inte missade någon nu 😉
Vi kanske är största "folkmassan" här ?
.doedels wrote: Aaa några sköna kan jag väl nämna...
Coore
ManicBlue
denStore
Callister
Tindy
Elias tror jag jag har diskuterat med någon gång
Quarzi hör jag mycket om av Pierre C och så har han skön upload
Gueno kan vara skön oftastJag är nog för ny här för att uppskatta tex Minds bravader. Jag kommer ihåg att första tråden jag läste var "Forumet har fått sin första veteran" men då fattade jag ingenting....
Lider du av svår personlighetsklyvning???
1 Guest(s)