February 17, 2004
Jag gillar de flesta på NH....Men de som jag tycker är (om det går) trevligast är nog:
Quarzi (inte så konstigt han är min polare :P)
Death On Wings (Trevlig o hjälpsam)
Starscream (Trevlig o Hjälpsam)
Men så är ju alla andra trevliga här också 😀
iaf. den lilla tid jag varit medlem här 🙂
February 3, 2003
Har nog inga speciella favoriter direkt 😛 hittade allmänt forumet försent och orkar inte skriva hela tiden. 😛
Snowman89 är schysst.
Kråkan var trevlig med (var fan är han?Har ni skjutit han?:P)
Dehman är en skum person. 😛 Hur fan kan vi inte ha stött på varandra på skolan än?
Gillar alla som gillar metal 😛
February 3, 2003
Dehman wrote: [quote=LorD_Kvadd]Dehman är en skum person. 😛 Hur fan kan vi inte ha stött på varandra
HEY! :-k
Det är nog så, du går TE och jag går SMTE. 😛 Jag hänger inte vid de som har teknik. 😀 Kom du till Sallius någon dag så ses vi kanske. 😛
Haha vilka hänger du med då? Teknik och naturare här så gillar att vara vid typ blåa. Hrm jag hittar inte där nere 😛 men maten är god som fan 😀
March 10, 2002
LorD_Kvadd wrote: [quote=Dehman][quote=LorD_Kvadd]Dehman är en skum person. 😛 Hur fan kan vi inte ha stött på varandra
Det är nog så, du går TE och jag går SMTE. 😛 Jag hänger inte vid de som har teknik. 😀 Kom du till Sallius någon dag så ses vi kanske. 😛
Haha vilka hänger du med då? Teknik och naturare här så gillar att vara vid typ blåa. Hrm jag hittar inte där nere 😛 men maten är god som fan 😀
Hänger och hänger, vi har eget klassrum med sköna stolar och laptops så jag "hänger" inte någonstans. 😉
February 3, 2003
Dehman wrote: [quote=LorD_Kvadd][quote=Dehman][quote=LorD_Kvadd]Dehman är en skum person. 😛 Hur fan kan vi inte ha stött på varandra
Hänger och hänger, vi har eget klassrum med sköna stolar och laptops så jag "hänger" inte någonstans. 😉
haha det är det ända som är fuskigt med er då 😛 nej men seriöst. Vi får höras någon dag. Ska du läsa programmering btw? Tycker synd om dig isåfall... :cy:
May 17, 2002
Får hålla med några av de förutgåengde personerna. denstore är en bra pojke, för att han är väldigt hjälpsam och svarar ruggigt snabbt på pm (måste vara tack vare hans "sekreterare"). Annars så är Arny ett bra han-djur, men det tycker jag ju nebart för att jag känner honom privat. Hade jag inte gjort det så tror jag inte jag skulle lagt märke till honom.
btw: jag tror att en "Vilka personer Nh hatar du" skulle bli en väldigt lång tråd, om den skulle överleva skrammelmännen villsäga.
May 17, 2002
Elias667 wrote: [quote=Krqagyzzz]
btw: jag tror att en "Vilka personer Nh hatar du" skulle bli en väldigt lång tråd, om den skulle överleva skrammelmännen villsäga.
Lång tråd men med färre personer... tror ingen tycker illa om lika många som de tycker om :bok: .
kanske är sant, det var bara en tanke som föll mig in.
3 Guest(s)