March 1, 2004
.doedels wrote: Jag "känner" inte direkt någon härifrån på varesig msn eller ICQ.
Förutom dom jag känner på riktigt dvs.Pierre C
chrippaz
Jontez
Nord
Shlumpen
festisMER
...tror att XeroN ska finnas här också. Hoppas jag inte missade någon nu 😉
Vi kanske är största "folkmassan" här ?
Aha.. här kom man sisst på listan, tackar! 😛
Men det är väl samma här. 🙂
February 12, 2002
Tog mig en snabb visit så här i den norlänska sommarvarma sommriga sommarkvällen åsså möts jag de första jag gör av en sån här tråd när jag kikar in i allmänt.. Å vad märker jag efter en hastig genomtitt? Jo.. Att man lätt blir glömd här...
Kanske inte vill ha mig tillbaka sen i höst? 👿
May 1, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Tog mig en snabb visit så här i den norlänska sommarvarma sommriga sommarkvällen åsså möts jag de första jag gör av en sån här tråd när jag kikar in i allmänt.. Å vad märker jag efter en hastig genomtitt? Jo.. Att man lätt blir glömd här...
Har varit ett jäkla massa prat om vart du tagit vägen och många verkar sakna dig.. Så har jag uppfattat det iaf =)
February 3, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Tog mig en snabb visit så här i den norlänska sommarvarma sommriga sommarkvällen åsså möts jag de första jag gör av en sån här tråd när jag kikar in i allmänt.. Å vad märker jag efter en hastig genomtitt? Jo.. Att man lätt blir glömd här...
se inlägg längre upp i tråden
July 13, 2002
The lost son has returned!!! Äntligen kanske vi får lite sköna, men helt meningslösa, trådar igen 😀 Precis som allmänt skall vara!
February 12, 2003
LorD_Kvadd wrote: Har nog inga speciella favoriter direkt 😛 hittade allmänt forumet försent och orkar inte skriva hela tiden. 😛
Snowman89 är schysst.
Kråkan var trevlig med (var fan är han?Har ni skjutit han?:P)
Dehman är en skum person. 😛 Hur fan kan vi inte ha stött på varandra på skolan än?
Gillar alla som gillar metal 😛
Fan, dig hade jag glömt...:)
Du verkar ganska trevlig i OC-delen av forumet...
February 3, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=LorD_Kvadd]Har nog inga speciella favoriter direkt 😛 hittade allmänt forumet försent och orkar inte skriva hela tiden. 😛
Snowman89 är schysst.
Dehman är en skum person. 😛 Hur fan kan vi inte ha stött på varandra på skolan än?
Sorry! tyckte väl jag glömde någon 😛 my brother-in-arms när det gäller AMD cpuer 😀 btw kolla senaste cpumark resultatet 😉 Hur går det med duronen?
February 12, 2003
LorD_Kvadd wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=LorD_Kvadd]Har nog inga speciella favoriter direkt 😛 hittade allmänt forumet försent och orkar inte skriva hela tiden. 😛
Snowman89 är schysst.
Sorry! tyckte väl jag glömde någon 😛 my brother-in-arms när det gäller AMD cpuer 😀 btw kolla senaste cpumark resultatet 😉 Hur går det med duronen?
Haha... Nån måste vara den första...:P
Ska kolla.
Förresten, alla som säger "gillar de flesta", jag vet att ni syftar på alla förutom mig.
Tindy_14 verkar rätt mysig han med.
Okej, BelGarath också.
March 14, 2004
AMD_RULEZ wrote: [quote=LorD_Kvadd][quote=AMD_RULEZ][quote=LorD_Kvadd]Har nog inga speciella favoriter direkt 😛 hittade allmänt forumet försent och orkar inte skriva hela tiden. 😛
Snowman89 är schysst.
Haha... Nån måste vara den första...:P
Ska kolla.
Förresten, alla som säger "gillar de flesta", jag vet att ni syftar på alla förutom mig.
Tindy_14 verkar rätt mysig han med.
Okej, BelGarath också.
Jag är kall och fjortis , vise man.
2 Guest(s)