June 28, 2001
.doedels wrote: [quote=Callister][quote=.doedels]Haha! kul att ingen "gillar" mig 😛
... kanske borde sluta hänga här 😉
Det är ju rätt många som inte fått något. 🙂
Yes, but im a very special little boy
din avatar är cool
oh, obelixs stora erfarenhet är ofta intresant att läsa om.
September 17, 2001
Skiroy, är en lattjo filur som diggar öl och muskelbilar - precis som jag.
denstore, verkar klok..?
UndaC, ohh, VÅR UndaC, stanna hos oss - länge!
Fackamato, Amiga-avataren...
Dehman, kvick rackare.
Pim_ och Mind. Sjukt roliga varelser. Älskar deras ironiska, hatiska och taskiga inlägg.
Extatic, skriver bra inlägg.
festisMER, Gueno, Pierre C, Quarzi, Jontez,
chrippaz, hjälpsam och "vardaglig", omän rolig.
pcw, precisa och "mogna" kommentarer.
Death On Wings, verkar syssla med intressanta saker.
Elias667, jao!
HELIX, skoj och klok.
Kul att se att dessa personer har kommit till ett vuxnare stadie, att dömma utifrån deras inlägg. Av denna orsak diggar jag er, mer och mer:
Callister, Grayfox, AMD_RULEZ, Vitamin-C, BelGarath
Sen såklart min älskling Noddan (väldigt inaktiv numer), ZeNNaN och Woxxman (tackar för alla timmars roligt läsande).
Diggar alla andra personer som fyller NH med dessa roliga och givande material, samt de personer som bygger upp NH (!).
Har glömt en massa personer, såklart... men jag lovar er, jag diggar de allra flesta ;)! kommer bara på två jag ogillar (vilka det är håller jag tyst om, tills de växt upp).
June 28, 2001
NH|SiBBoR wrote: Skiroy, är en lattjo filur som diggar öl och muskelbilar - precis som jag.
denstore, verkar klok..?
UndaC, ohh, VÅR UndaC, stanna hos oss - länge!
Fackamato, Amiga-avataren...
Dehman, kvick rackare.
Pim_ och Mind. Sjukt roliga varelser. Älskar deras ironiska, hatiska och taskiga inlägg.bla bla bla
tnx, jag gör mitt bästa för att leva upp till min favorit T-shirt, btw jag kan inte påstå att jag sett mkt av dig [Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
( min största idol är dr evil )
September 17, 2001
Mind wrote: tnx, jag gör mitt bästa för att leva upp till min favorit T-shirt, btw jag kan inte påstå att jag sett mkt av dig
:bgrin: nae, trots min ~1700 inlägg törs jag säga att jag är ganska passiv och oftast håller mig ifrån "Allmänt"-delen utan bistår istället med assistans till personer som behöver hjälp det.
Edit: jag brukar inte kommentera det du skriver utan sitter mest och garvar åt det hemma för att sedan i ensamhet fortsätta med mitt Coke-drickande, mitt musiklyssnade och mitt nätsurfande, eller vad fan jag nu pysslar med. Antar att jag är för associal för att ens bry om att svara på det du skrivit... eller nae, inte associal utan lat, för så jävla grym är du inte så jag orkar svara på allt ditt skitsnack
Edit: stavfel.. trött? mm
3 Guest(s)