February 3, 2003
DiDi, såg du Elegant Machinery på Malmöfestivalen? 😀 Samt, spelar S.P.O.C.K. fortfarande? Länge sedan man hörde något om dom.
Ontopic:
-Deathstars skulle släppa ett nytt nu till hösten men tydligen så har dom gått upp i lök eller något. Deras sida är "suspended" som det står.
-The Sisters Of Mercy
-Suicide Commando
September 22, 2005
February 3, 2003
CyberDyne wrote: Faktum är att jag väntar på nytt från Slipknot.
Gillar egentligen inte alls Metal eller rock i allmänhet (är mera en edm (electronic dance music)-galning). Men efter tre år med bara det kan nog vem som helst vilja höra lite nya genrer. 🙂
Edm? Det var något nytt för mig, har bara hört talas om EBM, Electronic Body Music. Några exempel på band? 🙂
November 27, 2002
Neam wrote: [quote=Zunk]Marit Bergman, Emil Jensen, Peter LeMarc (släppte nyss men iaf :p), Backyard Babies (?), Bad Cash Quartet (?), Counting Crows... ja, + ungefär 100 artister till (inkl. Kent)
WiE! 🙂
Har du någon aning om när Counting Crows släpper nytt?
vet faktiskt inte, snoopade runt på hemsidan, verkar som dem ska spela in nått live ala metallica. http://staging.countingcrows.com/adam/10.23.05.asp , see for yourself
September 5, 2001
Callister wrote: Själv väntar jag på en del, rammstein kommer ju med nytt om 2 dagar. Men annars väntar jag på nytt av:
P.O.D
Creed (Om det kommer någonsin..)
Korn
StaindKommer inte på fler. :arg:
Ska Staind släppa en ny platta? Det vore något.
SJälv har jag väntat på, de flesta har väl släppts:
Cold
Disturbed
Seether
Edit: Dom släppte ju en nyligen dom också, staind: Chapter V, 7th August.
August 20, 2001
LorD_Kvadd wrote: DiDi, såg du Elegant Machinery på Malmöfestivalen? 😀 Samt, spelar S.P.O.C.K. fortfarande? Länge sedan man hörde något om dom.
Jupps såg dem på festivalen... skitbra spelning 😀 Han som sjunger i S.P.O.C.K vad ju på spelningen.
S.P.O.C.K har livespelningar ibland enligt deras hemsida 😉
http://www.subspace.se/spock/
Hoppas verkligen de kommer med något nytt!
Zunk wrote: du lyckades pricka in ett par jag önskar att jag hade skrivit 😀 ingenting bla :p bra smak! 🙂
Tack... Ingenting är jäkligt bra 🙂
1 Guest(s)