October 25, 2003
Dehman wrote: [quote=FonzzziE]hmm åkt en Honda Firebird råtrimmad för 80k 🙂 över 200hk på bakhjulet.. o utan tyska spärrar vid 250 🙂 hjärtat dunka snabbare än va kolven gick upp o ner 😛 haha o då endast vid 310km/h 😉
Varför tror jag inte på dig? Hade de tejpat fast dig vid cyklen med 20 rullar silvertejp eller? :-k
Visst går det att åka hoj i 300, men jag skulle inte tro att nån person med ens lite hjärna kvar skulle göra det.
February 12, 2003
Tindy wrote: [quote=Dehman][quote=FonzzziE]hmm åkt en Honda Firebird råtrimmad för 80k 🙂 över 200hk på bakhjulet.. o utan tyska spärrar vid 250 🙂 hjärtat dunka snabbare än va kolven gick upp o ner 😛 haha o då endast vid 310km/h 😉
Varför tror jag inte på dig? Hade de tejpat fast dig vid cyklen med 20 rullar silvertejp eller? :-k
Visst går det att åka hoj i 300, men jag skulle inte tro att nån person med ens lite hjärna kvar skulle göra det.
Hmm har fått intrycket av att FonzzziE inte ens är myndig så då måste han ju suttit bak!
Själv på en cykel i 300 är inte så svårt, men med passagerare också...knappast troligt!
November 18, 2003
x-per wrote: [quote=FonzzziE]hmm åkt en Honda Firebird råtrimmad för 80k 🙂 över 200hk på bakhjulet.. o utan tyska spärrar vid 250 🙂 hjärtat dunka snabbare än va kolven gick upp o ner 😛 haha o då endast vid 310km/h 😉
Honda är Japanskt = Ingen fartspärr vid 250!
Ca 30 hk mer än orginal? Är det vråltrimmat?
Hmm kolla på Ghostriders cykel som har över 400hk, det är vråltrimmad!
Trimmet för att få 400hk kostar mindre än 80.000 så han har åkt på en feting nit 😀
han skrev ju de x-per att de inte var några tyska spärrar vid 250
June 3, 2001
Dehman wrote: [quote=Gueno]Klart det går.
Det är nog ganska svårt att hålla i sig i sådana hastigheter. Nu pratar vi alltså om att åka inte köra.
Ja.. det jag mena.
Gula GhostRider hojjen kan han ju köra på bakhjulet i 300 knyck.
Bode inte vara så svårt att sitta 2 på den och åka 300.
March 10, 2002
Gueno wrote: [quote=Dehman][quote=Gueno]Klart det går.
Det är nog ganska svårt att hålla i sig i sådana hastigheter. Nu pratar vi alltså om att åka inte köra.
Ja.. det jag mena.
Gula GhostRider hojjen kan han ju köra på bakhjulet i 300 knyck.
Bode inte vara så svårt att sitta 2 på den och åka 300.
Han har inte kört alls mycket motorcykel i sina dagar? :bgrin:
February 12, 2003
Snowman89 wrote: [quote=x-per][quote=FonzzziE]hmm åkt en Honda Firebird råtrimmad för 80k 🙂 över 200hk på bakhjulet.. o utan tyska spärrar vid 250 🙂 hjärtat dunka snabbare än va kolven gick upp o ner 😛 haha o då endast vid 310km/h 😉
Trimmet för att få 400hk kostar mindre än 80.000 så han har åkt på en feting nit 😀
Men asså... FonzzziE är en okunnig person så då förväntade jag mig att han trodde att det fanns en fartspärr innan ägaren tog bort den!
July 29, 2003
Dehman wrote: [quote=FonzzziE]hmm åkt en Honda Firebird råtrimmad för 80k 🙂 över 200hk på bakhjulet.. o utan tyska spärrar vid 250 🙂 hjärtat dunka snabbare än va kolven gick upp o ner 😛 haha o då endast vid 310km/h 😉
dehman kallas muskelkraft sånt som ni datornissar har allt för lite av 😛
x-per wrote: [quote=FonzzziE]hmm åkt en Honda Firebird råtrimmad för 80k 🙂 över 200hk på bakhjulet.. o utan tyska spärrar vid 250 🙂 hjärtat dunka snabbare än va kolven gick upp o ner 😛 haha o då endast vid 310km/h 😉
om du läser vad jag skrev ÖVER 200hk då menas de att den kan ha mellan 201hk - o o hur många hk som hellst.. xper din j*vla bessevisser ,,. skrev d för jag visste att den hade över 200..
nu kommer vissa citat "
x-per wrote: [quote=Tindy][quote=Dehman][quote=FonzzziE]hmm åkt en Honda Firebird råtrimmad för 80k 🙂 över 200hk på bakhjulet.. o utan tyska spärrar vid 250 🙂 hjärtat dunka snabbare än va kolven gick upp o ner 😛 haha o då endast vid 310km/h 😉
Hmm har fått intrycket av att FonzzziE inte ens är myndig så då måste han ju suttit bak!
Själv på en cykel i 300 är inte så svårt, men med passagerare också...knappast troligt!
Snowman89 wrote: [quote=x-per][quote=FonzzziE]hmm åkt en Honda Firebird råtrimmad för 80k 🙂 över 200hk på bakhjulet.. o utan tyska spärrar vid 250 🙂 hjärtat dunka snabbare än va kolven gick upp o ner 😛 haha o då endast vid 310km/h 😉
x-per wrote: [quote=Snowman89][quote=x-per][quote=FonzzziE]hmm åkt en Honda Firebird råtrimmad för 80k 🙂 över 200hk på bakhjulet.. o utan tyska spärrar vid 250 🙂 hjärtat dunka snabbare än va kolven gick upp o ner 😛 haha o då endast vid 310km/h 😉
Men asså... FonzzziE är en okunnig person så då förväntade jag mig att han trodde att det fanns en fartspärr innan ägaren tog bort den!
"
X-per du har precis NOOB förklarat dej själv..
March 10, 2002
FonzzziE wrote: [quote=Dehman][quote=FonzzziE]hmm åkt en Honda Firebird råtrimmad för 80k 🙂 över 200hk på bakhjulet.. o utan tyska spärrar vid 250 🙂 hjärtat dunka snabbare än va kolven gick upp o ner 😛 haha o då endast vid 310km/h 😉
dehman kallas muskelkraft sånt som ni datornissar har allt för lite av 😛
Muskelkraf? Det är inte så bra friktion i skinn direkt. Eller du kanske åkte i vanliga vardags kläder? Du verkar ju så...hrmm hård(?)
February 12, 2003
Gueno wrote: [quote=x-per]Honda är Japanskt = Ingen fartspärr vid 250!
Nissan Skyline är japansk och har spärr vid 250. 🙂
180 egentligen men dom är höjda till 250 när dom kommer till europa!
Och JA det är faktiskt skillnad på MC och bilar, om man inte ser det visuellt eller på papper så....hmm ja 😀
4 Guest(s)