July 21, 2001
Blaxxor wrote: Syrrans kille hade lånat sin farsas bil, en Audi S8 med en 4.2 liters V8 på ~360hk 😀
j**lar vad den gick fort 😀 Man satt fast i ryggstödet när han trampade på 😀 Det var automat med så det var bara att trampa och hålla i sig 😀 Haha 😀 Det är lätt den snabbaste bilen jag åkt i 😀 Höghastighetspärren gick in i 250 och då gick det fort vill jag säga 😀 Speciellt om man inte åkt snabbare än runt 180 innan 😛
Så ser den ut (Inte den på bilden men likadan :))
Nån mer än jag som åkt med i en sån ? Eller åkt i nån annan riktigt snabb bil ? 😀
Jo då sådan har jag allt kört, trevlig kärra. Det som är problemet med den är att den är tung,
jag säger som så, testa att åka lite fyrhjulssläpp i snö 😛 då kan jag säga att man märker att den är tung, men kul.
Snabbaste jag kört är 230km/h med en SAAB 9000 CSE 2.3 Turbo.
Det roliga är inte hastigheten utan accelerationen!
AUDI RS6(Din Bils första):
Åkte bara med, riktigt skön. Bästa familje räsern?
AUDI RS4:
Trevlig bil att köra, var lite seg på låga varv bara, gick som ett skott på de högre varven, kul bil.
EVO6:
Fick åka med en kille på en vansinnestur i göteborg stad, det var 4-hjuls släpp i alla svängar, riktigt galet. Jag ville inte vara kvar i bilen kan jag lova.
PORSCHE CAYENE(Pioneers demobil):
Att köra skön bjässe med muskelkrafter, men inte var den speciellt impande. Glider gott på landsvägen
BMW M3:
Skön, men inte speciell.
Corvette -02:
Kännde mig ganska så inträngd, men den hade liv i bakhjulen vill jag lova.
1 Guest(s)