June 5, 2004
jag tänkte att eftersom jag inte har hittat någon annan sån här tråd så kan jag skapa en så folk kan tipsa om vilken musik man borde ladda ner... själv är favoriten för tillfället Goldfinger - 99 red balloons
EDIT: fanns visst redan en: https://www.nordichardware.se/.....hp?t=84944
May 19, 2003
azN- wrote: jag tänkte att eftersom jag inte har hittat någon annan sån här tråd så kan jag skapa en så folk kan tipsa om vilken musik man borde ladda ner... själv är favoriten för tillfället Goldfinger - 99 red balloons
Du menar köpa va? *host*
Den bästa låten.. hmm är olika. En låt iaf som man kan lyssna på ofta är Queen - Bohiemia Raphsody.
June 17, 2002
ameh.. det går inte att säga vilken som e den bästa..
men en av de bättre e väl nån Metallica.. typ Puppets eller Nothing else matters..
elelr typ The Rock filmmusiken...
FAN!!: Det e ju omöjligt att säga bästa elelr sämsta låt.. beror ju totalt på vilket humör man e på o så...
September 12, 2001
.doedels wrote: Vad göra alla moderatorer som är viktigare än att låsa trådar klockan halv tre på natten ? 😉
Eller är borta hela helgen och tar en minisemester ifrån forumet och dess medlemmar.
Tråd finns redan som tidigare har sagts vilket innebär att denna tråd ramlar ner i den mörka forumhålan för låsta trådar.
*tråd låst*
2 Guest(s)