February 11, 2004
February 11, 2004
November 26, 2002
Swinger wrote: Det finns ju redan en om vilken som e den bästa, så vilken är den sämsta låt ni hört?
Min e Ca Plane Pour Moi med artisten Plastic Bertrand. Den suger, sämsta låten ja hört!!11!!!
va, den är ju skitbra!
vet faktiskt inte vilken den värsta låten jag hört är, brukar inte tänka så mycket på dem. kan tänka mig att det är nån hiphop eller dylikt
September 2, 2003
Ville bara säga att artisten Gynter är allt jag någonsin skämtat om i hela mitt liv. Videon till låten "ding dong song" (tror jag den heter) är så rolig/patetisk att jag kan skratta i timmar efter att ha sett den. Att svenska ungdomar (liksom jagsjälv) kan lyssna på sådant och köpa sådan typ av musik får mig att bli orolig.
Men riktigt dålig musik finns det i drivor, ding dong song med gynter plaserar sig dock högt upp på listan.
Med lite eftertanke skulle jag säkert kunna rada upp sidor med förfärlig musik. Det gör mig dock för deprimerad att tänka på sådant så det får räcka med gynter.
September 2, 2003
MULLVADEN: menar du hip hop när du säger negerpop? Väldigt så fördomsfull kategorisering isåfall.
I vilket fall känns det ju lite patetiskt att påstå att _ALL_ hip hop skulle vara dålig. Vad jag tror så har du knappast hört mer än en handfull amerikanska färgade rappare från MTV. Väldigt bra hip hop är i alla fall Looptroop från Sverige, ge dem en chans och lyssna på deras låtar. Frontfiguren i Looptroop; Promoe har även han gjort en del bra material.
1 Guest(s)