January 20, 2003
padda wrote: Ursäkta men Bo Kaspers Orkester har gjort massa sköna låtar 🙂
Det är dock en svår genre och jag vet att de flesta ungdomar ogillar dem 🙂All djungeldunk och vårat kära stolpskott Dj Gynter hamnar i min soptunna.
Äntligen en snubbe som fattat musik. 😉
All pretentiös skit av Patrik Isaksson hamnar långt ner i soptunnan.
September 2, 2003
Vajsman: Att doktor kosmos skulle vara dåligt på något sätt är ju häderi! För det första är det kanske inte just musiken som utmärker doktor kosmos utan mer texterna. För det andra är det en underbar grupp nog sagt. Sätt på doktor vänster lär dig texten och sjung med är mitt råd till dig!
October 25, 2003
galningen wrote: Vajsman: Att doktor kosmos skulle vara dåligt på något sätt är ju häderi! För det första är det kanske inte just musiken som utmärker doktor kosmos utan mer texterna. För det andra är det en underbar grupp nog sagt. Sätt på doktor vänster lär dig texten och sjung med är mitt råd till dig!
Doktor Kosmos är ju underbara!!
Asgrymma!
Jag är stolt att vara från samma stad som dem!
September 28, 2003
tindy_14 wrote: [quote=galningen]Vajsman: Att doktor kosmos skulle vara dåligt på något sätt är ju häderi! För det första är det kanske inte just musiken som utmärker doktor kosmos utan mer texterna. För det andra är det en underbar grupp nog sagt. Sätt på doktor vänster lär dig texten och sjung med är mitt råd till dig!
Doktor Kosmos är ju underbara!!
Asgrymma!
Jag är stolt att vara från samma stad som dem!
dem borde ju ta å lägga ner
July 27, 2002
Ta all rap och hiphop musik.
Du har nu samlat världens skitmusik, alltså seriöst jag lyssnar hellre en på en katt jama än t.ex "50 cent", fyfan vilket skit.
Jag lyssnar på rammstein, nightwish, disturbed, kent, bla bla det ändras hela tiden men rammstein hänger alltid med. :bgrin:
September 2, 2003
Callister du lyssnar på: rammstein, nightwish, disturbed, kent ? Var du seriös när du skrev med kent i den listan? Det är ju inte riiiiiiktigt samma typ av musik.
Dessutom är ju många låtar faktiskt på snudd till riktigt misserabel musik.
Edit: soulburn du har tydligen också lyssnat på ALL hip hop/rap, jag är faktiskt riktigt imponerad. Skulle inte kunna tänka mig att lyssna igenom en hel musikkategori som jag inte gillade. Och specielt inte en sådan omfattande musikkategori som hip hop, jagmenar det finns ju lite och lyssna på där tills man hört allt?
July 27, 2002
galningen wrote: Callister du lyssnar på: rammstein, nightwish, disturbed, kent ? Var du seriös när du skrev med kent i den listan? Det är ju inte riiiiiiktigt samma typ av musik.
Dessutom är ju många låtar faktiskt på snudd till riktigt misserabel musik.
Edit: soulburn du har tydligen också lyssnat på ALL hip hop/rap, jag är faktiskt riktigt imponerad. Skulle inte kunna tänka mig att lyssna igenom en hel musikkategori som jag inte gillade. Och specielt inte en sådan omfattande musikkategori som hip hop, jagmenar det finns ju lite och lyssna på där tills man hört allt?
Ja, lyssnar även på Linkin Park, infected mushroom, Audioslave, Guano apes. bla bla
February 3, 2003
Ogillar starkt dem flesta hip hop samt rap låtar, utom vissa eminem låtar.
Lyssnar mest på : Metal, Synth och Psy-Trance. Lite rock med.
Edit just det låten med : Hrm Günther suger mega just nu. Skratt retande verkligen. Men annars är det all svensk rap musik. Rap på svenska är fan det värsta jag hört! :cy:
January 20, 2003
fastbullit wrote: ärligt talat ska vi börja snacka om riktig rap/hip hop nu (inte sån som ni ser på mtv/ztv) så suger eminem fet balle/enligt mej
Ja, Eminem måste vara den största tönten inom den kommersiella hiphopscenen någonsin. I övrigt brukar vita och svenskar suga på hiphop.
2 Guest(s)