August 20, 2001
Hela Replay - Svenska hits vol 1 skivan!!!
Våldtäkt på svensk musik!!!
Annars kan man ju skriva flera sidor med dåliga låtar... oftast kan man lyssna på dem men det finns dock en del låtar som man måste stänga av innan man spyr. 50 Cent och liknande är skräp och förtjänas inte att lyssnas på av någon (jo det finns bra hiphop också, tex Fingathing)
August 20, 2001
Tyrfing wrote: [quote=Zyrus]förstår inte att vissa bara lyssnar på EN typ av musik! Jag lyssnar på all sorts musik. finns alltid nåt bra från alla genrer!
För du har fel? 😛
Nej han har rätt... Om det spelas in 2biljoner hiphop (eller vilken annan genre som helst) låtar så är minst en av dem bra... Så är det bara
May 9, 2001
Kan inte peka på en enda låt.
Musik från grupper som The Hives, The sounds, Kent mm är riktigt dåligt.
Alla svenska grupper som i princip börjar på ordet The kan man säga plus lite till.
Dansband är ju ingen höjdare heller. Hårdrock/metall hamnar också i soptunnan.
Sedan har vi ju fjårtis-Trance också med texter som typ "I want a superherolover" kan man kräkas rätt rejält över.
October 25, 2003
rsastin wrote: Kan inte peka på en enda låt.
Musik från grupper som The Hives, The sounds, Kent mm är riktigt dåligt.
Alla svenska grupper som i princip börjar på ordet The kan man säga plus lite till.
Dansband är ju ingen höjdare heller. Hårdrock/metall hamnar också i soptunnan.
Sedan har vi ju fjårtis-Trance också med texter som typ "I want a superherolover" kan man kräkas rätt rejält över.
Ok, vad hatar du inte?
May 9, 2001
Det är väldigt mycket jag inte hatar. Lyssnar faktiskt på det mesta förutom detta:
"Fjortis"-Trance
Rock ala Kent, The Hives, Sahara Hotnights mm
Hårdrock/metall
Hip/hop
R&B
och i princip allt som inte är "mainstream" (radioskval).
"Mainstream" = det som körs på Power shit radio och Energy, shit music only.
Mycket skit på dessa kanaler.
August 16, 2002
galningen wrote: Ville bara säga att artisten Gynter är allt jag någonsin skämtat om i hela mitt liv. Videon till låten "ding dong song" (tror jag den heter) är så rolig/patetisk att jag kan skratta i timmar efter att ha sett den. Att svenska ungdomar (liksom jagsjälv) kan lyssna på sådant och köpa sådan typ av musik får mig att bli orolig.
Men riktigt dålig musik finns det i drivor, ding dong song med gynter plaserar sig dock högt upp på listan.
Med lite eftertanke skulle jag säkert kunna rada upp sidor med förfärlig musik. Det gör mig dock för deprimerad att tänka på sådant så det får räcka med gynter.
japp! håller med... Günther suger så mycke på en tjurballe så man blir mörkrädd... sen den där låten eeny weeny whatever... asså fan va han e dålig...
January 17, 2002
rsastin wrote: Det är väldigt mycket jag inte hatar. Lyssnar faktiskt på det mesta förutom detta:
"Fjortis"-Trance
Rock ala Kent, The Hives, Sahara Hotnights mm
Hårdrock/metall
Hip/hop
R&Boch i princip allt som inte är "mainstream" (radioskval).
"Mainstream" = det som körs på Power shit radio och Energy, shit music only.
Mycket skit på dessa kanaler.
Men vad lyssnar du på då?
November 26, 2002
Arny wrote: Ogillar starkt all "pling plong" (synth) eller datorgjord musik. Sånt kan vilken treåring som helst knappa ihop med ett musikprogram.
jag hade precis samma åsikt fram tills att jag faktiskt prövade att göra musik på datorn, nu nöjer jag mig med "Ogillar starkt all "pling plong" (synth) eller datorgjord musik."
edit: "lasermusik" är en utmärkt bra term
November 5, 2001
Öwall wrote: [quote=Arny]Ogillar starkt all "pling plong" (synth) eller datorgjord musik. Sånt kan vilken treåring som helst knappa ihop med ett musikprogram.
jag hade precis samma åsikt fram tills att jag faktiskt prövade att göra musik på datorn, nu nöjer jag mig med "Ogillar starkt all "pling plong" (synth) eller datorgjord musik."
edit: "lasermusik" är en utmärkt bra term
Säger du det så...
Hmm, lasermusik kanske inte är så dumt.
Btw, snart dags för dig att rycka in antar jag? Hoppas du är duktig på att sy.
3 Guest(s)