January 17, 2002
Dehman wrote: [quote=hULt0]Favorit: American Beauty
Senast: Harry Potter (den senaste, vad den nu heter)
Jag gillade inte filmen så mycket, men Emma Watson är lätt värd de 100 kronorna som det kostade att se filmen 😉
Synd att hon är såpass mycket äldre än dig.
Eh, skulle lätt doppa, hon har ju börjat få riktigt fina bröst nu, och rumpan är på G! Man måste ju plocka frukten då den är som godast.
F.ö tyckte jag senaste Harry Potter filmen var filmhistoriens absolut största bottennapp. Maken till dynga har jag aldrig upplevt ens i amerikanska patriotiska B-produktioner från 80talet.
Hade inga stora förhoppningar, men detta var långt under ytan.
//Bokfan
February 21, 2004
många av favoriterna är redan nämnda, så passar på att nämna en klassiker som inte nämnts, tillhör absolut toppskiktet i favoritgänget.
Apocalypse Now! klockren 10a det... måste också säga att Redux tillförde inget nytt. Gillade snarast den gamla mer av någon anledning.
Såg precis just nu Freedom Writers. Den var som den där filmen med coolio- låten, gangstas paradise. Kommer inte ihåg vad filmen hette men Michelle Pfeiffer spelade nån lärare som fixade så att ghettokidsen lärde sig läsa typ. Den här var baserad på någon sann historia och var ju intressant på sitt sätt kanske... MEN MÅSTE DET VARA SÅ JÄVLA GULLIGT!?! 👿 hollywood möter mtv möter oprah ungefär. en svag femma på en skala upp till 10.
June 27, 2007
Bästafilm: Star Wars triology (ep 4-6)
Betyg: 10/10
Såg senast: Sunshine (helt ok Sci-Fi, inte så mycket space som det är mer psykologiskt vilket var skit bra)
Betyg: 8/10
Har mer filmer jag sett denna veckan, recenserat ca 4 förra veckan. Lite film geak, har en dvd collection på över 1k filmer varav många jag lätt kan se igen.
August 8, 2003
Blade Runner är nog min. Betyg får ni gissa (skulle vilja ha en "Captain Obvious"-bild som reply till alla som skrivit betyg för sin absoluta favoritfilm 😛
Senast sedda måste varit Bridge to Teribithia (stavning?). Barn/familjefilm (brukar försöka hålla mitt sinne öppet inför alla genres). 7/10, charmig. Eller så var det Astronaut Farmer, kommer inte ihåg. Den får samma betyg. Charmig och "fin" liksom.
March 7, 2004
Dehman wrote: [quote=hULt0]Favorit: American Beauty
Senast: Harry Potter (den senaste, vad den nu heter)
Jag gillade inte filmen så mycket, men Emma Watson är lätt värd de 100 kronorna som det kostade att se filmen 😉
Synd att hon är såpass mycket äldre än dig.
hahaha!
håller helt klart med om harry potter, är endast för Emma man tittar, även om jag tycker den senaste var ganska fartfylld
1 Guest(s)