January 17, 2002
Nå, vad lyssnar du på mest?
Själv blir det Manowar, King Diamond, Therion och Static X etc (kanske inte hänger ihop med resten av banden, men dom tilltalar mig)
Sen vi fick fungerande högtalare i våra klassrum har jag lärt mig att avsky min klass... ALLA lyssnar på 50 Cent etc, BARA Rap och RNB (Finns det något vettigt en svart människa, idag, kan producera som kan klassas som musik? Nej).
Slå på MTV, chansen att 200 negrer (2 Män och 198 kvinnor i glittrande underkläder i discomiljö) hoppar omkring i TVn är överhängande.
Jag menar inget rasistiskt med detta, men fan vad jag stör mig på deras musik... Jag förstår inte hur folk kan lyssna på dem.
Så fort jag får bredband ska jag fixa en stor fin sida med ett enda syfte, att få Rap/hiphop/rnb klassad som psykisk tortyr och förbjuda den.
Det finns ETT undantag (Det finns alltid undantag), och det är Eminem, han tycker jag är bra pga hans roliga texter. Resten är SKIT!
Seså, svara nu, sen ska vi se hur mycket respekt ni tappar hos mig :bgrin:
EDIT:
3 musikstiler pga ni inte ska ströva från ämnet, lyssnar ni på Kiss lyssnar ni på rock, Lyssnar ni på DM lyssnar ni på Metal, och 50 Cent blir, ja... precis...
EDIT2: FAN!, tog ju itne med Trance, techno... Balle
July 22, 2003
För mig blir det mest rnb och hiphop typ 50 cent, eminem, jay z, beyonce, justin timberlake, sean paul och busta rhymes. Men även en hel del rock pop, bad cash quartet, broder daniel, the plan, the sounds, the rasmus, darkness.
Lyssnar väl egentligen på det mesta. Förutom svensktoppen och liknande.
1 Guest(s)