HB
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 28, 2005
mikael_st wrote: Nordea !
Skönt med en personlig kod som man kan alltid logga in o kolla hur mkt pengar man har utan att behöva ha dosa eller plastkort. Har plastkort nu för betalningar osv men ska skaffa en kortläsare så man bara drar sitt bankkort.
Men vill dock ha kvar mina plastkoder om det går att ha båda... ska höra mig för först.
Jadå, går utmärkt, kortläsaren kostar 149kr
http://www.nordea.se/sitemod/d.....pid=202464
September 28, 2005
mikael_st wrote: står också..
Säkerhetsprogramvara installerad på datorn.. jag har inget sådant 🙁
EDIT: såg att det finns på Nordea..
men jag undrade om man kan ha båda plastkortet med koder om man gör överföringar andra ställen än hemma.. + ha en kortläsare.
Jag har det, båda sätten fungerar, jag vet dock inte om de kommer skicka nya koder till mig för jag ha inte hunnit göra slut på dem sedan jag fick kortläsaren.
Jag tror de fortsätter skicka koder, jag har ju inte avbeställt det utan bara registrerat mitt kort som e-legitimation hos nordea och köpt kortläsare.
Stod inget någonstans om att de skulle sluta skicka engångskoder så det antar jag att de fortsätter med.
April 14, 2002
Jerry wrote: FSB
Kan ni inte skriva vad som gör att ni tycker en bank är bättre än en annan, mer specifikt? Intresserad av att veta.
Har själv aldrig saknat någonting hos FSB.
Okej:
* Ingenting har någonsin krånglat där för mig.
* Bra pris tycker jag.
* Enkelt och lättnavigerad hemsida.
January 20, 2002
Tobi-Wan kenobi wrote: Nordea har jag och jag är väldigt nöjd. Det har aldrig varit några problem. Det enda jag inte är nöjd med är att man har ett plastkod med koder utöver den personliga koden till skillnad från andra banker som har dosor.
Hehe jo.
Har typ 5 utskrapade brickor på skrivbordet 😛
Fick ett bra erbjudande för 1 år sedan att registrera ett personkonto hos Nordea.
Hittills så har jag inte behövt betala någonting för tjänsten och dem har många möjligheter samt duktig support.
Klockrena :heart:.
1 Guest(s)