May 17, 2002
Ingen utmaning är för svår för dig, ingen väg för brant. Du visar gärna musklerna och gör det ingen hade förväntat sig. Tekniska finesser går före bekvämlighet och du har inget emot strapatser - bara du får se något nytt, eller uppleva något spännande. Se bara till att du inte tappar kontakten med vardagen, också det lilla i livet kan få motorn att spinna!
Ständigt på väg är du en typisk SUV, förmodligen en lerig Kia Sorento.
haha, jag blev en SUV, och tillråga på det en KIA, jag som fördrar japanska eller engelska bilar 😛
July 13, 2004
Du tar då inget på allvar i onödan. En regnig dag stannar du gärna i sängen och det är bara ytterst motvilligt du gör något du inte har lust med. Hellre en öl på krogen än ett pass på gymet. Livet ska njutas, och obehaget får man ta när det kommer.
Du riskerar att skära ihop totalt om du aldrig tar dig i kragen. Att övervinna lite motstånd är självutvecklande!
Som den typiska Citroen C5 du är, tar du dagen som den kommer.
May 17, 2004
Lucas du är inte ensam
Göte-posten wrote: Med din mjuka bullighet tar du hela världen i din famn. Din omedvetna charm kan förvirra den tuffaste stadsjeep, men kanske är du rädd för att komma för nära så hårda lekkamrater. Din rörande kärleksfullhet kan bli opraktisk ibland, men oftast kommer du ungefär dit du hade tänkt dig.
Se bara upp så att du inte blir överkörd - det är en hård värld därute!Du är en varmkörd Skoda Fabia Combi.
March 10, 2002
Du tar då inget på allvar i onödan. En regnig dag stannar du gärna i sängen och det är bara ytterst motvilligt du gör något du inte har lust med. Hellre en öl på krogen än ett pass på gymet. Livet ska njutas, och obehaget får man ta när det kommer.
Du riskerar att skära ihop totalt om du aldrig tar dig i kragen. Att övervinna lite motstånd är självutvecklande!
😀
May 17, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=Delph1][quote=Callister]Jag gjorde inte testet men enligt egna beräkningar är jag en Ferrari
//space//
😛
Då är jag en P1800 isf 😉
//Andreas
och jag en Aston Martin DB9 😉
btw, Gueno, var glad att du inte blev en fabia eller c5:a iaf 😉
kan jag få vara med i er klubb jag är en Koenigsegg CCR!
April 13, 2004
Du älskar strålkastarljusets former och flärd. Vad som ligger bakom är du mindre intresserad av. Funktionaliteten får vika för yta och image. Kanske är du den trendigaste bilen på gatan - åtminstone hoppas du det. Du har inte mycket till övers för de inte lika glänsande garagekamraterna.
Passa dig bara så att du inte blir högfärdig. Det är ju ändå insidan som räknas!
Du är en högblank, mörkblå Alfa Romeo 156, utan en repa i lacken!
🙂
April 26, 2002
Vilkt skit men: "Med din mjuka bullighet tar du hela världen i din famn. Din omedvetna charm kan förvirra den tuffaste stadsjeep, men kanske är du rädd för att komma för nära så hårda lekkamrater. Din rörande kärleksfullhet kan bli opraktisk ibland, men oftast kommer du ungefär dit du hade tänkt dig.
Se bara upp så att du inte blir överkörd - det är en hård värld därute!
Du är en varmkörd Skoda Fabia Combi." (undrar vad det är för äckelbil?)
*jag som ville va en fullutrustad brabus S-klass merca*
April 14, 2002
DiDi wrote: [quote=MULLVADEN]
Du riskerar att skära ihop totalt om du aldrig tar dig i kragen. Att övervinna lite motstånd är självutvecklande!Som den typiska Citroen C5 du är, tar du dagen som den kommer.
October 16, 2004
Hatar franska bilar!
January 18, 2004
"Med din mjuka bullighet tar du hela världen i din famn. Din omedvetna charm kan förvirra den tuffaste stadsjeep, men kanske är du rädd för att komma för nära så hårda lekkamrater. Din rörande kärleksfullhet kan bli opraktisk ibland, men oftast kommer du ungefär dit du hade tänkt dig.
Se bara upp så att du inte blir överkörd - det är en hård värld därute!"
? bara för att jag gillar regn, sova och typ naturen elr?...
Jag vill ha en fet hummer och titta ner på de dödliga insekter till människor som de är!
alvarligt, en hummer... asså... det är inte en penis förlängare... det är fan en odödlig status... det är nr 4 på min dröm lista =)
January 21, 2004
Marcan- wrote: [quote=DiDi][quote=MULLVADEN]
Du riskerar att skära ihop totalt om du aldrig tar dig i kragen. Att övervinna lite motstånd är självutvecklande!Som den typiska Citroen C5 du är, tar du dagen som den kommer.
4 Guest(s)