September 17, 2003
jämför igen alla ni som sagt
Chrysler =)
300C
http://www.dieselstation.com/w.....0C-002.jpg
BMW M6
http://www.marcasdecoches.com/.....M6-014.jpg
(större bilder)
February 28, 2005
så här ska M6:an se ut:
Ingen av dessa 2 bilar kommer ens upp på skalan fin i mina ögon..
Om man nu måste kora en av dessa bilar på något vis, så röstar jag på BMW'n som mindre ful.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2003
Alltså... Ni har inte sett BMW'n bakifrån, va? 😛
För det är i mitt tycke det värsta som skådats på länge. Men det är min åsikt, och jag ska inte racka ner på er för det.
Själv hatar jag dock allting Chris Bangle varit och filat på (antar att han är kvar), så jag säger Chryslern. Snyggaste Chryslern är dock 300M, tycker jag. 🙂
January 13, 2003
Mean Machine wrote: Alltså... Ni har inte sett BMW'n bakifrån, va? 😛
För det är i mitt tycke det värsta som skådats på länge. Men det är min åsikt, och jag ska inte racka ner på er för det.Själv hatar jag dock allting Chris Bangle varit och filat på (antar att han är kvar), så jag säger Chryslern. Snyggaste Chryslern är dock 300M, tycker jag. 🙂
M6 cab är ju bara så jäkla porrig, för att säga emot om bmw´ns design.
February 12, 2003
beta wrote: [quote=Mean Machine]Alltså... Ni har inte sett BMW'n bakifrån, va? 😛
För det är i mitt tycke det värsta som skådats på länge. Men det är min åsikt, och jag ska inte racka ner på er för det.Själv hatar jag dock allting Chris Bangle varit och filat på (antar att han är kvar), så jag säger Chryslern. Snyggaste Chryslern är dock 300M, tycker jag. 🙂
M6 cab är ju bara så jäkla porrig, för att säga emot om bmw´ns design.
Du får ha din åsikt, jag kastar skit på dig förr eller senare ändå. 😉
January 11, 2002
Tycker båda är ganska fula... bmwen funkar framifrån men RUSKIGT ful i min mening bakifrån, så skulle hellre tagit Chryslern om man bara räknar utseendet!
(tänkte inte posta i denna tråden först men hittade det här så var tvungen att skriva nått.. så bra :))
Richard Hammond: [Talking about the BMW M6] Naught to sixty in four point seven seconds.
Jeremy Clarkson: I'd like to see you do that. Naught to sixty in four point seven seconds. You go and try it. Go on. Up that hill.
[To camera]
Jeremy Clarkson: I'd go and make a cup to tea if I were you, because this may take a while.
Richard Hammond: Right, so hang on I've got my diff. I've got to set up my differential.
Jeremy Clarkson: Three settings, you want sport.
Richard Hammond: Yeah, that's the one. Er, DSC directional that's my traction control. I want that off.
Jeremy Clarkson: You want that off.
Richard Hammond: Engine power.
Jeremy Clarkson: Well, you're going to need power. Whatever it is, just push it.
Richard Hammond: Right.
Jeremy Clarkson: Now, gear-change ferocity.
Richard Hammond: For crying out loud!
Jeremy Clarkson: Six or seven settings on that, you want full ferocity.
Richard Hammond: I want fastest, yes. I've got it! There's a lot to do - I've got it on fastest.
Jeremy Clarkson: How many brake horsepower has it got?
Richard Hammond: Five hundred and one?
Jeremy Clarkson: No. Four hundred.
Richard Hammond: It's got?
Jeremy Clarkson: No, its got four hundred now. You have to tell it you want five hundred and one.
Richard Hammond: Well why would you? So its turned... why would you turn it down?
Jeremy Clarkson: I don't know. Anyway, you've got to go into the iDrive, into the computer. Vehicle settings. Now there's a submenu in there. Reset to Default.. Whoah, whoah go back down again. Power..
Richard Hammond: Right, so Five Hundred Sport, Which is somehow better than five hundred.
Jeremy Clarkson: [To camera] So far, it's taken him three and a half minutes to go from naught to sixty. And he hasn't actually, technically, left naught yet.
March 2, 2005
Vamp wrote: Chrysler, lätt!
BMW är tråkiga, finns överallt och i 90% av fallet är det idoter som sitter bakom ratten 😉 (inte för att det hade något med snyggheten att göra dock).Chrysler bara skriker respekt, och jag hade då flyttat på mig om den kom susandes bakom mig.
ja håller med! man ser bmw heeeeeeeela tiden på vägarna.. så utsjatad bil så det finns inte!! tyvärr men ja börjar se bmw som en vanlig ford! däremot minns ja när jag såg en svart chrysler komma rätt så nära var ja bor... ja stannade och bara stirrade medans ja njöt.. och desutom, bmw försöker alltid få sina bilar att se lite tuffa och sportiga ut (som de totalt misslyckas med) chrysler 300C ser farlig ut, men samtidigt stilig, påminner om en RR Phantom med grillen..
April 10, 2003
Vamp wrote: Chrysler, lätt!
BMW är tråkiga, finns överallt och i 90% av fallet är det idoter som sitter bakom ratten 😉 (inte för att det hade något med snyggheten att göra dock).Chrysler bara skriker respekt, och jag hade då flyttat på mig om den kom susandes bakom mig.
Personligen hadde jag haft lust att stå på bormsen om jag skulle se Chryslern bakom mig för att ge den ett ansikslyft ;).
May 19, 2003
Tyrfing wrote: [quote=Vamp]Chrysler, lätt!
Personligen hadde jag haft lust att stå på bormsen om jag skulle se Chryslern bakom mig för att ge den ett ansikslyft ;).
Den hade mosat rätt igenom din bil. Har ju attityd som en stridsvagn 😎
April 10, 2003
Vamp wrote: [quote=Tyrfing][quote=Vamp]Chrysler, lätt!
Den hade mosat rätt igenom din bil. Har ju attityd som en stridsvagn 😎
Det är väll här våran smak går isär ;), personligen tycker jag den ser ut som en gigantisk damsugare.
2 Guest(s)