July 22, 2003
Jag och tjejen ska kika på film imorgon och jag har möjlighet att låna
ett par filmer av en polare. Men jag vet inte vilken jag ska ta. Vill helst se en riktigt äcklig skräckfilm då det är roligt att ha tjejen hängandes runt en 😉 Ni fattar
Kan välja mellan dessa:
1. Panic Room
2. Darkness Falls
3. Wes Cravens' They
4. The Hole
5. Long Time Dead
Vilken skulle ni rekomendera att se ? Eller ni kanske rentav kan rekomendera någon annan ?
Ska vara äcklig men inte dålig 😛
Tack på förhand 😀
//Stellan
October 9, 2003
Se på nyheterna eller ta en tur i svenska samhället, läskigare att se det än ngn av dessa filmer...
Varför inte ngn klassiker, Elm Street eller liknande?!?
Blaxxor wrote: Jag och tjejen ska kika på film imorgon och jag har möjlighet att låna
ett par filmer av en polare. Men jag vet inte vilken jag ska ta. Vill helst se en riktigt äcklig skräckfilm då det är roligt att ha tjejen hängandes runt en 😉 Ni fattarKan välja mellan dessa:
1. Panic Room
2. Darkness Falls
3. Wes Cravens' They
4. The Hole
5. Long Time DeadVilken skulle ni rekomendera att se ? Eller ni kanske rentav kan rekomendera någon annan ?
Ska vara äcklig men inte dålig 😛
Tack på förhand 😀
//Stellan
November 25, 2003
Blev extremt besviken på The Ring. Tyckte inte den var otäck alls. Av de du radar upp har jag sett Panic Room, Darkness Falls och The Hole.
Panic Room är inte särskilt mycket skräck. Darkness Falls är ganska löjlig, men har ett par chockeffekter. The Hole är nog den bästa av dem, men jag har inte sett de övriga två.
July 22, 2003
GardenGnome wrote: Blev extremt besviken på The Ring. Tyckte inte den var otäck alls. Av de du radar upp har jag sett Panic Room, Darkness Falls och The Hole.
Panic Room är inte särskilt mycket skräck. Darkness Falls är ganska löjlig, men har ett par chockeffekter. The Hole är nog den bästa av dem, men jag har inte sett de övriga två.
Okej tack för svaren 🙂 Kanske blir någon av dom då 😀 Är ganska nyfiken på Wes Craven's They. Ingen som sett den ? 🙄
November 9, 2003
GardenGnome wrote: Blev extremt besviken på The Ring. Tyckte inte den var otäck alls. Av de du radar upp har jag sett Panic Room, Darkness Falls och The Hole.
Jag tyckte den var rätt läskig.. Men jag kanske inte har nån skräckfilms erfarenhet
July 22, 2003
Blaxxor wrote: [quote=smurfen-]Jag skulle rekomendera Red dragon.. har själv sett den med en tjej med bra resultat 😉
Haha det låter bra det 😉 Exakt en sån film jag söker 😀 Är den äcklig då ?
är inte den uppföljaren till Hannibal ?
Den är inte direkt äcklig. Bara en sjukt bra och spännande. Dock så rycker man till ett antal gånger under filmen.
July 22, 2003
Callister wrote: Hmm skräckfilmer är lätt bäst att kolla med tjejer.
Perfekt när något är på "G". Men måste du kolla skräckfilmer med din tjej för att komma i fysiskt kontakt är det inte riktigt rätt. 🙂
Ne fysiks kontakt är det inget fel på 😉 Det lovar jag 😀 Mer säger jag inte *CENSUR* 😉
1 Guest(s)