Kollade på film med sonen tidigare ikväll, Yu-Gi-Oh Vol-2 - Rakt in i getingboet..
Kanske inte ett förstahandsval om man passerat 30+..Men men, mysigt i soffan, uppdukat med chips och lemonad.(Folkpilsner för pappsen)
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 4, 2003
Såg Mr & Mrs Smith , Den var helt okej tycker jag =) Lite smårolig med mycket action hela tiden i andra halvan av filmen även om historian kanske tryter lite så kan man alltid faantisera om Angelina som ser SkitBra ut i den här filmen! =)=)
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
June 3, 2001
Nord wrote: Såg Mr & Mrs Smith , Den var helt okej tycker jag =) Lite smårolig med mycket action hela tiden i andra halvan av filmen även om historian kanske tryter lite så kan man alltid faantisera om Angelina som ser SkitBra ut i den här filmen! =)=)
Såg den idag å jag håller med.
Satt och fundera på om det verkligen var M5or dom sabba.
5-serie + 4 rör = M5. :cy:
Kan ha vart nått tunat me.
Gueno wrote: [quote=Nord]Såg Mr & Mrs Smith , Den var helt okej tycker jag =) Lite smårolig med mycket action hela tiden i andra halvan av filmen även om historian kanske tryter lite så kan man alltid faantisera om Angelina som ser SkitBra ut i den här filmen! =)=)
Såg den idag å jag håller med.
Satt och fundera på om det verkligen var M5or dom sabba.
5-serie + 4 rör = M5. :cy:
Kan ha vart nått tunat me.
Hmm, varna när du gör spoilers..
Just detta skulle blitt en skön överraskning..Smackade BMW's.
😡
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 28, 2003
Såg The Untouchables igår, igen. Så jävla bra film. Riktigt underbar klassiker, och klämmer man dessutom in Sean Connery i en sån rulle så är det en lättplockade femma 🙂
En rolig notering vad gäller Sean Connery är verkligen utvecklingen som skådis från första Bond-rullen tills nu. Frågan är vem fan han låg med för att få den rollen alltså 😀
(Och med det menar jag verkligen INTE att jag inte älskar de första Bond-filmerna!)
4 Guest(s)