May 9, 2001
Jag tog ju studenten 1993 och då hette linjen (programmet) som jag gick El-Tele och var 2-årig. Hade inriktningen elektronik.
Den blev 3-årig på hösten det år jag tog studenten. Betygena ändrades väl då också från siffror till bokstäver.
Jag har siffror som betyg på mina papper. Hade 3.8 i slutbetyg (kunde ha max 5.0).
Innan El-Tele gick jag ett år på verkstadsmekaniska linjen (programmet) men hoppade av efter första året och hoppade på El-Tele.
July 11, 2002
rsastin wrote: Jag tog ju studenten 1993 och då hette linjen (programmet) som jag gick El-Tele och var 2-årig. Hade inriktningen elektronik.
Den blev 3-årig på hösten det år jag tog studenten. Betygena ändrades väl då också från siffror till bokstäver.
Jag har siffror som betyg på mina papper. Hade 3.8 i slutbetyg (kunde ha max 5.0).
Innan El-Tele gick jag ett år på verkstadsmekaniska linjen (programmet) men hoppade av efter första året och hoppade på El-Tele.
Lät ju intressant,
fast sifferbetyg är ju det bästa man kan ha!
Dagens betyg suger så in i helvette,
-Ja smirnoff, du får VG+ i matte *baaah, sprängs av ilska över sketna + som har noll värde 👿 *
November 26, 2002
det bär mig mot att rösta, men jag får väl ta natur-specialinriktning, och jag hade hellre sett att teknik hade funnits som en separat istället för dubbla natur och samhäll.
aja, det viktigaste är väl innehållet i inlägget.
Jag läser som sagt teknik, och jag tycker det är roligt.
Jag har bra klasskompisar, som är lite mer seriösa än de jag hade i högstadiet, vilket är bra.
själva programmet är också bra, det finns mycket man får välja själv och så.
November 26, 2002
Smirnoff wrote:
Lät ju intressant,
fast sifferbetyg är ju det bästa man kan ha!
Dagens betyg suger så in i helvette,-Ja smirnoff, du får VG+ i matte *baaah, sprängs av ilska över sketna + som har noll värde 👿 *
mjo, man tar ju hellre ett vg- och jobbar mindre.
om man inte har samma lärare i fler ämnen vill säga.. två vg+ kan ju medföra att det ena höjs =)
July 9, 2003
BelGarath wrote: [quote=Deadleg]gick bygg... svintråkigt... hoppade av... 🙂
får man fråga vad herrn sysselsätter sig med nu?
ja det får du.....
jag jobbar som kyllagerarbetare på arlas kyllager... har även gått upplärning som operatör så jag hoppar in som det när det behövs... tex i morgon kl 05:00.... hmmm borde sova.... inte bästa betalningen men jag får så jag klarar mig bra...
kan tilllägga att jag ångrar att jag inte gick klart så att jag hade fått slutbetyg men jag tyckte det var så fruktansvärt tråkigt/jag ansåg att det var onödigt att utbilda mig till något jag aldrig vill jobba med....
November 26, 2002
okej, nu idag gick jag första dagen på riktigt.
riktigt kul.
halva veckan har jag lite ellära och såna enkla saker, och resten av veckan är leka med datorer, lära sig flash, 3dstudiomax, och såna saker. vi har även fina digitalkameror och dylikt att leka med.
(teknik, inriktning virtuell design)
2 Guest(s)