May 1, 2005
En fundering bara. Vad driver denna tråd framåt egentligen? 70+ sidor liksom. Är det nån som verkligen tar notis om vad andra lyssnar på, eller är detta bara en tråd där folk försöker förmedla sin musiksmak om och om igen?
"Ooh, den här låten är bra. Nu måste jag posta att jag lyssnar på den! Eller vänta, nästa låt är bättre att jag postar - den är coolare. [FWD-klick] Ok, nu lyssnar jag på den. [postar]"
Är det någon läsare som haft glädje av tråden, eller är detta en ren "postartråd" typ blog som ingen läser ändå liksom? Jag klankar inte ner på tråden, utan jag undrar bara vad det är som får tråden att överleva. Om det beror på postarnas drivkraft eller läsarnas sug. Vilket av fallen jag misstänker är väl ganska uppenbart hehe 😛
...
Btw, lyssnar nu på Hans Zimmer - Crimson Tide Theme.
November 27, 2003
dreamweaver wrote: En fundering bara. Vad driver denna tråd framåt egentligen? 70+ sidor liksom. Är det nån som verkligen tar notis om vad andra lyssnar på, eller är detta bara en tråd där folk försöker förmedla sin musiksmak om och om igen?
"Ooh, den här låten är bra. Nu måste jag posta att jag lyssnar på den! Eller vänta, nästa låt är bättre att jag postar - den är coolare. [FWD-klick] Ok, nu lyssnar jag på den. [postar]"
Är det någon läsare som haft glädje av tråden, eller är detta en ren "postartråd" typ blog som ingen läser ändå liksom? Jag klankar inte ner på tråden, utan jag undrar bara vad det är som får tråden att överleva. Om det beror på postarnas drivkraft eller läsarnas sug. Vilket av fallen jag misstänker är väl ganska uppenbart hehe 😛
...
Btw, lyssnar nu på Hans Zimmer - Crimson Tide Theme.
Stfu and just post 😛
Joe Satriani - Crowd chant
October 17, 2004
2 Guest(s)