May 28, 2001
Jag går Teknik programmet på SÄg i Karlstad. Har inriktningen datorteknisk och med 300 timmar programmering *yummie*. Har nyss klarat av första året och det var det slöaste skolår som jag någonsin vart med om, allt var skitlätt. Det enda som vr lite knövligt var Matematik B men det klarade jag också lätt.
February 10, 2001
2001-06-20 20:15, skrev TheGhozt:
Special Utformat Tekniskt Program årskurs 2.
Finns ej längre. f-nns endast i Ljungby och var baserat på Industriernas efterfrågningar av kunniga arbetare innom högre Mattematik, Fysik, Tekonlogi och Kemi.Vi har alla Naturarnas ämnen (undantag är biologi). Sedan så har vi fleara andra verkstadsutbildningar typ CAD/CAM för CNC och traditionell verkstadsutbildning såsom SVARV/FRÄS/Plåt&Svets
Totalt så har vi 400 poäng mer än Naturarna "Enligt gammla systemet".
Denna utbildningen är VASS!!! Faan. Finns ej mer. Nya skiten är TE vilken SUGER balle.
-----------------
MVH/Mattias, recensent.
Pentium3 [email=800@1066MHz]800@1066MHz[/email] 4x256Mb PQI PC150 CL2 RAM = 1Gb RAM
Vattenkylning.
MSI BXMaster mammabräda med ASUS Slotket.
Integrerat Promise UltraATA66 moddat till:-> FastTrak66. 4*30Gb IBM på två STRIPE uppsättningar,[ Detta inlägg ändrat av TheGhozt 2001-06-20 20:21 ]
-----------------------------------
Det avr just det programmet jag gick... Det f-nns i mer städer vettu ... det var bara som de sa att det bara f-nns i eran stad.. det sa de till oss med... men sen visade det sig att det f-nns mer folk som gick det ! .. så de så... .. men jag blev less på matten å fysiken... ( å lärarna )
så jag bytte... men det är nedlahgt här med nu ... det varade bara i 2 årskurser ... det var för lite sökande...
1 Guest(s)