April 11, 2003
...brukar ni som bor själva laga hemma ?
Jag brukar laga fiskpinnar med pulvermos, köttbullar med mackaroner (3min) eller pulvermos, falukorv med mackaroner, pyttipanna (färdig i påse, 1kg) med ett paket bacon till (är för lite kött i påsen tycker jag), bruna böner med falukorv och ljus sirap. Sisst men inte minst findus snabbrätter. 😛
Ja det va väll allt som jag mest brukar laga. 8)
July 11, 2002
Har jag 5 minuter att fixa nått o äta så blir det råa nudlar som jag knaprar på och dippar i kryddan, man blir asmätt 🙂
Men annars så brukar jag hitta på något roligt, just nu är min morsan ortrest och farsan brukar vara på jobbet så jag brukar laga för det jag känner. Som igår blev det att jag stekte hamburgare som blev jäkligt goda, utklassar donkens iaf 😀
Och idag blev det att kycklingfile i sötsursås tillsammans med EGNA potatisklyftor 😉
Är jag Nh's mästerkock 2003 ?:eye:
February 22, 2003
Smirnoff wrote: Har jag 5 minuter att fixa nått o äta så blir det råa nudlar som jag knaprar på och dippar i kryddan, man blir asmätt 🙂
Men annars så brukar jag hitta på något roligt, just nu är min morsan ortrest och farsan brukar vara på jobbet så jag brukar laga för det jag känner. Som igår blev det att jag stekte hamburgare som blev jäkligt goda, utklassar donkens iaf 😀
Och idag blev det att kycklingfile i sötsursås tillsammans med EGNA potatisklyftor 😉
Är jag Nh's mästerkock 2003 ?:eye:
råa nudlar? :spy:
November 28, 2002
December 5, 2002
Jag säger bara BACON!
Finns nog inget godare, sen tar det bara 10 minuter att fixa en middag.
Med makaroner till oftast då, ibland stekt bröd till.
Annars är ju köttbullar och korv ganska lätt att göra.
Om man orkar kan man kanske steka fläsk-kotletter nån gång ibland också
1 Guest(s)