April 20, 2002
Det var verkligen spännande i matchen mellan Frankrike och England.
Hoppas verkligen på en minst lika spännande match mellan Sverige och Frankrike...:D
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
January 5, 2002
Spännande? Är du helt från vettet eller, första halvlek var den i särklass tråkigaste halvlek jag någonsin sett. Andra var också väldigt trist, men lite mer livad. Henry fick för sig att springa lite, men överlag var det bara en massa jävla divande och raka inlägg mot mitten, trots att det gång på gång nickades bort av det engelska försvaret. Den franska vändningen på övertid var däremot väldigt spännande och het, men det var ungefär en nittiondel av matchen 🙂
Jag förväntade mig att Frankrike skulle vinna, men inte så här. Dessutom måste jag spy lite galla över domaren, det var ju klar straff när Neville tog med handen, och det verkade som att engelsmännen fick betydligt fler frisparkar än fransmännen trots att båda sidorna spelade lika fult.
/Edit: Sen måste man ju berömma Barthez och hans räddning av Beckhams straff. Och så var det lite roligt när han började blöda näsblod och något jävla ljushuvud passade bakåt till honom som höll handen för ansiktet med typ tre engelska anfallare i straffområdet.
July 13, 2002
bara jag som märkte att fransmännen ballade ut totalt typ halva in i första halvlek då Zidane förlorade en närkamp på mittplan så Beckham fick bollen som då själv vann en närkamp och la iväg en avancerande pass. Fransmännen gick ned sig och tabbade sig så engelsmännen fick sitt frislag å mål.
Hela matchen kändes lite som Zidane vs Beckham... 1-0.
September 23, 2002
Fy fan va gött.
Jag lira på svenska spel, mixen sista målskytt och nån handikapp grej.
Satte Zidane till 11 gånger trodde det var klart när han gjorde målet i 91:a, sen får dem straff...då är jag helt säker på att Henry ska ta den, men som tur var får ziddan den. Satte 30 spänn.
drygt 400 spänn, så nu blir det bingo hela kvällen... 😀
December 15, 2002
tycker det avr rättvist att frankrike vann. Även om dom spelade in sig i mitten hela tiden så fick fan inte engelsmännen låna bollen knappt.
Varför bytte inte santini ut trezeguet? han var ju helt osynlig i matchen bortsett från de första 5 minuterna av första halvlek. Han skulle satt in Saha tycker jag
June 30, 2003
February 23, 2004
Så jävla stolt att Frankrike vann! Så jävla glad att jag har en fransk flickvän 🙂
Englands tråkiga fotboll förtjänar dem inte att vinna med. England tror dom är en sån bra fotbollsnation och dom är så jävla stroppiga och uppblåsta.
Diviga Beckham är och förblir ett varumärke som inte förtjänar den uppmärksamhet han fått. Gott åt honom att han missade straffen! AMATÖR!
Viva La France!
2 Guest(s)