January 5, 2002
pcw: Tråkigt att ditt lag spelade tråkfotboll som ett gäng jävla divor - och det var inte bara en spelare utan hela jävla laget som var diviga. Fransmännen borde vunnit för att de var bättre, inte för att de hade tur i slutet. Väntade mig att de skulle spela mycket bättre.
August 11, 2002
Säg ngt europeiskt lag som spelar rolig fotboll....
Dock spelar de effektiv fotboll, men med tanke på att detta var den första matchen som det ligger mkt nerer ovh spänning i så är det ganska självklart att ingen tar ut stegen. Man får väl hoppas att det släpper, när Zlatan kommer 🙂
Sen att engelsmännen är stroppiga... de spelar ju tuffast fotboll efter Tyskland, sen snackar man i allmänhet så är ju Franska det ända språk där badrum låter snyggt, det säger ju endel 😉
March 23, 2003
coalan wrote: Det man bör tänka på är att de "dåliga" och klantiga engelsmännen troligtvis skulle vinna över Sverige ;O
But there's only one England
Med tanke på att de inte har gjort det på hur många år som helst,
så tror jag Sverige slår dem igen och igen och igen....
bara läsa fakta.... :bok:
January 20, 2003
Hellspawn79 wrote: [quote=coalan]Det man bör tänka på är att de "dåliga" och klantiga engelsmännen troligtvis skulle vinna över Sverige ;O
Ja England slår knappast Sverige och har inte gjort det många ggr heller. De är ett gäng divor (bra individuella spelare) med galna supporters...
December 15, 2002
Hellspawn79 wrote: [quote=coalan]Det man bör tänka på är att de "dåliga" och klantiga engelsmännen troligtvis skulle vinna över Sverige ;O
förvisso har dom inte slagit sverige på länge, men titta bara på sist dom spelade. Vilka spelare hade england då? Dom hade typ ett c-lag om man jämför med gårdagens startelva mot frankrike. Men jag vet inte, jag tror iaf också att sverige skulle ha en bra chans att slå england.
March 23, 2003
Extatic wrote: [quote=Hellspawn79][quote=coalan]Det man bör tänka på är att de "dåliga" och klantiga engelsmännen troligtvis skulle vinna över Sverige ;O
förvisso har dom inte slagit sverige på länge, men titta bara på sist dom spelade. Vilka spelare hade england då? Dom hade typ ett c-lag om man jämför med gårdagens startelva mot frankrike. Men jag vet inte, jag tror iaf också att sverige skulle ha en bra chans att slå england.
C-lag, knappast...de fattas fan inte många...Beckham typ var den ända som skulle gjort någon skillnad. Sverige hade heller inte sitt bästa lag på planen då....
England har fortfarande inte slagit Sverige på en j***a massa år, så är det bara....det kvittar vilka de ställer upp med, Sverige slår dem..
1 Guest(s)