February 19, 2001
On 2001-10-27 00:26, WIGGER wrote:
Men hallå, e ni gay allihop eller.
Jag vet vilken mus eller vilken typ av mus som e bäst
MY MIND TO URE MIND MY THOUGHTS TO URE THOUGHTS -spock 😀
TÄnkte på x-act samma sak mannen.... hehehe.. Kommer ni ihåg, datormusNHbilden på den där bruden som ligger i knät på killen ?
/| |`
[ Detta Inlägg ändrades av: Farenheit den 2001-10-28 00:46 ]
July 18, 2001
Jag har kört med en Microsoft Intelliouse Explorer nu i ca ett år, den optiska med tråd altså. Jag spelar rätt mycke CS och den optiska hänger med i allt. Jag gör både snabba rörelser och små. Ska du ha precision, då ska du ha Microsofts nya trådlösa optiska, den har 6000dpi. 3 gånger mer än en Boomslang2k. Och Microsofts är hur skön som hellst om man han någorlunda stora händer.
May 22, 2001
August 22, 2005
jag äslkar min tjejs mus! den luktar så gott!
nämen alvarligt! Logitech cordless mouseman optical är den bästa! grymm precision... baterierna räcker länge...
(den laggar inte som vissa av er tror, elelr jo det gör den om man sätter mottagaren framför en högtalare eller dylikt...)
May 17, 2001
October 14, 2001
Köp dig en Razer Boomslang för fan!!! Och en riktigt bra musmatta till den typ, Icemat.
Själv spelar jag en j**la massa cs och kör med en razer boomslang 1000 och en everglide. funkar bra men skulle verkligen rekomendera en icemat istället för evergliden för skate´sen på musen slits snabbt. men nu så ligger ju Razer mössen i blåsväder, så... men skit i det, Razer Boomslang ska du ha!!
August 15, 2001
Nej det ska vara en bomslang med inbyggd processor
May 22, 2001
On 2001-10-28 15:31, -ChaoS- wrote:
On 2001-10-28 12:00, midean wrote:
Microsoft Intellimouse Explorer för normalkillen, Razor...2000 för hardcore-gamern!Ja, Explorern med sladd, ja. Men den trådlösa är för en äkta gamer... med sin extremt högra dpi, som är 3 ggr så hög som Razor 2000...
! rocka fett..... får kolla upp den där.....
trådlöst är ju flådigt annars......
July 2, 2001
Microsofts nya har INTE 6000dpi, den har däremot 6000 uppdateringar per sekund.
Den första optiska microsoftmus som kom ut hade bara 1500 uppdateringar per sekund vilket gjorde att den tappade uppfattningen om var den var i snabba rörelser.
Jag fattar inte hur man kan vara gamer med en trådlös mus!? Trådlösa möss laggar ju, har hört att logitechen är bättre än Microsofts, men Microsofts laggar ju illa.
Själv är jag nöjd med MS intellimouse optisk, grymt bra precision. Alla får railen på sig
[ Detta Inlägg ändrades av: 69link den 2001-10-30 13:56 ]
2 Guest(s)