September 29, 2003
August 20, 2001
Blekingen wrote: Det Àr vÀl lika bra att killen luktar svett nÀr du trÀffar honom, det Àr vÀl inte sÄ kul om det kommer som en chock mitt under "akten", nÀr killen Àr helt inlackad av svett.
Exakt... Man kommer ju Ă€ndĂ„ fĂ„ reda pĂ„ alla "Ă€ckelheter" senare đ
October 26, 2003
DiDi wrote: [quote=Blekingen]Det Àr vÀl lika bra att killen luktar svett nÀr du trÀffar honom, det Àr vÀl inte sÄ kul om det kommer som en chock mitt under "akten", nÀr killen Àr helt inlackad av svett.
men för de kan man vÀl fÄ ett gott intryck av killen nÀr man trÀffas??
svett under sexakten Àr vÀl nÀstintill sjÀlvklart.. de gÀller ju tjejen oxÄ.. men för de behöver ja vÀl inte gÄ o lukta svett för jÀmt?
August 20, 2001
BubbleAng3L wrote: [quote=DiDi][quote=Blekingen]Det Àr vÀl lika bra att killen luktar svett nÀr du trÀffar honom, det Àr vÀl inte sÄ kul om det kommer som en chock mitt under "akten", nÀr killen Àr helt inlackad av svett.
svett under sexakten Àr vÀl nÀstintill sjÀlvklart.. de gÀller ju tjejen oxÄ.. men för de behöver ja vÀl inte gÄ o lukta svett för jÀmt?
Gör du det dÄ... om du inte anvÀnder parfym alls?
October 26, 2003
DiDi wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=DiDi][quote=Blekingen]Det Àr vÀl lika bra att killen luktar svett nÀr du trÀffar honom, det Àr vÀl inte sÄ kul om det kommer som en chock mitt under "akten", nÀr killen Àr helt inlackad av svett.
Gör du det dÄ... om du inte anvÀnder parfym alls?
luktar svett? nÀ inte va ja vet.. *s*..
August 20, 2001
*Zeus* wrote: Testa tvĂ„l Ă„ vatten sĂ„ kanske du inte behöver slĂ€nga pĂ„ dig massa skitparfym =) attt bara lukta rent brukar vara tillrĂ€kligt, sitter ju knappast i parfymen om du ska fĂ„ en brud lr inte ??!?!?! sĂ€ger bara Herregud đź
Ăntligen en vettig mĂ€nniska đ
4 Guest(s)