May 17, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Öwall]p3 har de bästa programmen dock (så funkar det, holiday, gamla rally)
P3 är enda jag lyssnar på, stor variation på låtarna och SJUKT bra program, inte alla då, men alla humorprogram knäcker ju NRJ, Mix Mega, Rix och alla dom på mitten!!
Holiday är det bästa programmet som gjorts någonsin, fy f*n va bra alla 70 avsnitten var :pidu:
Nu för tiden är det Hej Domstol som håller platsen som bästa radioprogram, dom är knappt taskiga mot kändisarna :bgrin:
humorn i P3 var bättre förr du Wallraff, Clownen luktar bensin samt Hassan mm fans... inget bra nu för tiden..
March 1, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=festisMER]Känns som att du glömde Power hit radio.. Men jag lyssnar aldrig på radio..
tycker du ja... jag har ju redan sagt att jag inte kunda ta med alla småkanaler samt att NH inte tillåter hur många alternativ som helst..
Ja det tycker jag. Vem fan lyssnar på P1 & P4 liksom? Det kallar jag småkanaler..
May 17, 2002
festisMER wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=festisMER]Känns som att du glömde Power hit radio.. Men jag lyssnar aldrig på radio..
tycker du ja... jag har ju redan sagt att jag inte kunda ta med alla småkanaler samt att NH inte tillåter hur många alternativ som helst..
Ja det tycker jag. Vem fan lyssnar på P1 & P4 liksom? Det kallar jag småkanaler..
troligen fler än de som lyssnar på Power hit radio...
April 18, 2003
P3 är den enda kanalen som går att lyssna på, fram tills radiosporten börjar, då blir det P4. Radiosporten måste ju vara världens bästa radioprogram, aldrig en dödstund även fast dom sänder så mkt som dom gör.
Sen får vi ju inte glömma saligt insomnade så funkar det, bästa humorprogammet, tom bättre än Hassan.
March 1, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=festisMER][quote=Krqagyzzz][quote=festisMER]Känns som att du glömde Power hit radio.. Men jag lyssnar aldrig på radio..
troligen fler än de som lyssnar på Power hit radio...
Tror jag inte..
July 3, 2003
P3 Rockster på nätet. <- Rätt bra faktiskt! 🙂 Lyssnar knappt på vanlig radio..[/url]
4 Guest(s)