September 7, 2003
Simpsons, Scrubs, One three Hill, The O.C., CSI, CSI:MIAMI,CSI:NEW YORK, Las Vegas,
Midsomer Murders, Vänner, Sopranos, South Park, Family Guy, Futurama, Viva la Bam, NCIS, Now and Again, Jesse, Joey, Gilmore Girls (i extrem brist på annat!), Alla Älskar Raymond, ER (Cityakuten), Sex and the City, Fraiser, Tonight Show, 70's Show, David Letterman, Conan (nån gång ibland), American Choppers, Den perfekta bilen, Mythbusters, Parlamentet, High Chapparall, C/o Segermyr, En ängels Tålamod, Seinfeld, Baywatch, Top Gear, Motorjournalen, Freaky Finnertys, Oz, Fresh Prince (börjar bli gammalt...), Popular, L word, Ed, Ska du säga, Off Centre, Förhäxad, Law and order, Tredje Skiftet, Dharma and Greg (väldigt sällan!!), Saturday Night live, Buffy the Vampire Slayer.
Tror det var alla.
Shit jag bara skrev en flytande text på alla jag brukar kolla på och kan nog konstatera att mitt liv till största del består av tv serier 😉
July 4, 2003
.doedels wrote: Simpsons, Scrubs, One three Hill, The O.C., CSI, CSI:MIAMI,CSI:NEW YORK, Las Vegas,
Midsomer Murders, Vänner, Sopranos, South Park, Family Guy, Futurama, Viva la Bam, NCIS, Now and Again, Jesse, Joey, Gilmore Girls (i extrem brist på annat!), Alla Älskar Raymond, ER (Cityakuten), Sex and the City, Fraiser, Tonight Show, 70's Show, David Letterman, Conan (nån gång ibland), American Choppers, Den perfekta bilen, Mythbusters, Parlamentet, High Chapparall, C/o Segermyr, En ängels Tålamod, Seinfeld, Baywatch, Top Gear, Motorjournalen, Freaky Finnertys, Oz, Fresh Prince (börjar bli gammalt...), Popular, L word, Ed, Ska du säga, Off Centre, Förhäxad, Law and order, Tredje Skiftet, Dharma and Greg (väldigt sällan!!), Saturday Night live, Buffy the Vampire Slayer.Tror det var alla.
Shit jag bara skrev en flytande text på alla jag brukar kolla på och kan nog konstatera att mitt liv till största del består av tv serier 😉
Juste de (ER, Parlamentet och Freaky Finnertys) glömde jag nämna, tack för det .doedles. Kollar även på Kontroll.
1 Guest(s)