September 20, 2001
Dom serier jag gillar:
Numb3rs
Las vegas
Sci-fi:
Stargate SG-1 (Dock bäst innan säsong 9 då Richard Dean Anderson aka MacGyver är med)
Stargate Atlantis
Andromeda
Enterprise, Voyager, TNG
Sen ser frugan Desperate housewifes, som är rätt underhållande ibland och Gilmore Girls och The O.C. som inte är underhållande över huvud taget!
June 5, 2003
1. Farscape (4 seasons complete)
2. Andromeda (5 seasons complete)
3. Lost (2 seasons viewing)
4. Taken (1 season complete)
5. Smallville (5 seasons viewing)
6. Roswell (3 seasons complete)
7. Dead Like Me (2 seasons viewing)
8. Jeremiah (2 seasons viewing)
9. Jake 2.0 (1 season complete)
10. The Pretender (4 seasons complete)
1. Six Feet Under (4 seasons viewing)
2. Tripping The Rift (2 seasons viewing)
3. Wonderfalls (1 season complete)
4. The Dead Zone (4 seasons viewing)
5. Veronica Mars (2 seasons viewing)
6. John Doe (1 season complete)
7. Las Vegas (2 seasons viewing)
8. Battlestar Galactica (2 season viewing)
9. Tru Calling (2 season complete)
10. The 4400 (2 seasons viewing)
1. Medium (2 seasons viewing)
2. Stargate SG1 (9 seasons viewing)
3. Numb3rs (2 season viewing)
4. Joan of Arcadia (2 seasons viewing)
5. Lois and Clark (4 seasons viewing)
6. Dark Angel (2 seasons viewing)
7. Point Pleasant (1 season complete)
8. Stargate Atlantis (2 seasons viewing)
9. Surface (1 season viewing)
10. Invasion (1 season viewing)
1. My name is Earl (1 season viewing)
2. Threshold (1 season viewing)
3. Commander In Chief (1 season viewing)
4. House (2 seasons viewing)
De här serierna ovan är de jag tittat på eller tittar på just nu. Rekommenderar verkligen Surface, House, Stargate, The Pretender, Taken & Farscape. Fråga gärna vad jag tycker om serierna ovan.
March 14, 2001
En liten serie jag har kollat på ett tag nu är som är lite annorlunda och lite små rolig är The Scene (Welcome to the scene)..
Till och med laglig att ladda ner.. 😉
November 23, 2001
Snorch wrote: En liten serie jag har kollat på ett tag nu är som är lite annorlunda och lite små rolig är The Scene (Welcome to the scene)..
Till och med laglig att ladda ner.. 😉
Ja, den är skön...
January 25, 2004
Sedan finns det en ny kalender som är väldigt trevlig för att hålla koll på när alla serier går:
Finns flera sköna fördelar jämfört med CAT m fl. Regga dig och välj ut dina serier i inställningar =)
June 5, 2003
My Name Is Earl är speciell men bra, rekommenderas varmt. Det är en humorserie om en snubbe (Earl Hickey) som begår småbrott. En dag vinner han 100 000 på en skraplott, dock blir han påkörd strax efter. På sjukhuset "hittar" han karma och börjar skriva ned alla dumma saker han gjort i sitt liv. Serier handlar sedan om honom och hans bror som ska göra upp med det förflutna. Återgälda de dumheter de tidigare gjort.
October 26, 2004
dokkan wrote: My Name Is Earl är speciell men bra, rekommenderas varmt. Det är en humorserie om en snubbe (Earl Hickey) som begår småbrott. En dag vinner han 100 000 på en skraplott, dock blir han påkörd strax efter. På sjukhuset "hittar" han karma och börjar skriva ned alla dumma saker han gjort i sitt liv. Serier handlar sedan om honom och hans bror som ska göra upp med det förflutna. Återgälda de dumheter de tidigare gjort.
Låter toppen
Tack för minisammanfattningen 🙂
1 Guest(s)