Lappland..
Där finns tjusiga damer, glada och spralliga.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 1, 2003
bilade runt i europa i somras...
blev riktigt överraskad av slovenien och polen...
rätt prisnivå, rent och snyggt... osv.
hade det inte varit för trafiken (och det faktum att jag körde hela vägen) så hade italien varit min absoluta favorit av kontinental-europa...
annars så är usa rätt så trevligt att besöka...
February 4, 2003
nivaman wrote: bilade runt i europa i somras...
blev riktigt överraskad av slovenien och polen...
rätt prisnivå, rent och snyggt... osv.hade det inte varit för trafiken (och det faktum att jag körde hela vägen) så hade italien varit min absoluta favorit av kontinental-europa...
annars så är usa rätt så trevligt att besöka...
Väldigt glädjande för mig faktiskt att se att någon har något positivt att säga om Polen. Glädjer mig starkt att fler än mig ser att Polen på många ställen blir ett väldigt fint land. Många städer är i klass med Sverige, och med mycket lägre priser (dock högre om man jämför med inkomst för Polacker).
Säger nog Polen som on-topic. Tycker mycket mycket om Polen. Men det kansek är för att det är mitt "andra" land. Efter Sverige.
Sen måste jag säga Grekland också. Otroligt trevligt folk. I alla fall när jag var där. Och väldigt fint.
1 Guest(s)