November 27, 2003
Nomic wrote: [quote=snyde]England: Världens bästa fotboll, världens svinigaste människor 🙂
Jag Får också säga england, Jag gillar deras "Right-on" attityd, dom skiter oftast i vad andra tycker o säger vad dom vill.
Det är iallafall mina erfarenheter av England. 🙂
Och världens sämsta mat, britter verkar sakna alla former av smaklökar.
//Andreas
Fia.B wrote: ja jag måste ju säga Tyskland, Tillen är ju därifrån 🙄 nej, men förutom Sverige så är det nog New Zeeland. Vacker varierande natur, trevliga folk osv.
Appropå New Zeeland, var finns Old Zeeland??
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Fia.B]ja jag måste ju säga Tyskland, Tillen är ju därifrån 🙄 nej, men förutom Sverige så är det nog New Zeeland. Vacker varierande natur, trevliga folk osv.
Appropå New Zeeland, var finns Old Zeeland??
😛
//Andreas
June 28, 2001
Delph1 wrote: [quote=Nomic][quote=snyde]England: Världens bästa fotboll, världens svinigaste människor 🙂
Jag Får också säga england, Jag gillar deras "Right-on" attityd, dom skiter oftast i vad andra tycker o säger vad dom vill.
Det är iallafall mina erfarenheter av England. 🙂
Och världens sämsta mat, britter verkar sakna alla former av smaklökar.
//Andreas
ja dom har fan noll koll, inte undra på att Curry är den mest sålda kryddan där.
btw, en sak har dom gjort bra bortsett från ölen, Ostmackor med LÖK !
mumma vad gott !
June 29, 2004
nejnejnej ni har alla fel Italien!
en blandning av god mat, vin, italienskor och det vackra språket.
det ultimata vore nog att bo i Milano, jag menar du kan ju om du vill nån eftermidag bara köra upp till alperna åka lite slalom och övernatta i nått örnnäste av något slag 🙂
och är man rik kan man ju skaffa en herrgård med vinodlingar och olivlundar 😀
föresten så ska jag till Italien (Rom) om ganska exakt ett pr 😀 !
July 14, 2003
Har inte varit på speciellt många ställen men jag diggade "semester/partyorten" Sunny Beach i Bulgarien 🙂 Annars har jag bara varit i London och de nordiska länderna så jag vet inte vad jag skulle välja. Ska dock till egypten på torsdag så vi får väl se vad jag tycker om det 🙂
hmm jag väljer Norge för dom har massa kåta brudar (haha)
January 20, 2002
skinner wrote: [quote=Cezar]USA såklart 😀 Dem gör lätt dem bästa filmerna och är en grym supermakt för övrigt.
Den bästa film som jag har sätt var en Tysk. Vad är det du gillar med att USA är en supermakt?
Dem använder det på rätt sätt. Jag tycker det är skönt att ett land som USA är en stormakt. Undra om vi skulle ha någon värld kvar om t.ex. Irak var en stormakt. USA tillvärkar en massa prylar som vi är beroende av. Dem gör bra musik...
October 31, 2003
Sovjet, där var det fan ordning och reda. 300 dagars träningsläger för hockeylandslaget helt utan Gangbangs och vackra ZILar som gled runt på gatorna. Nationalsången (jag nynnar och ler). Vodka, jävligt grymma flygplan och ingen velande vid vallokalerna(det räcker med ett parti per stat). OK kanske Östberlin också(MP minns muren: Den var lång och grå, vacker på något sätt.)
September 13, 2004
Cezar wrote: [quote=skinner][quote=Cezar]USA såklart 😀 Dem gör lätt dem bästa filmerna och är en grym supermakt för övrigt.
Den bästa film som jag har sätt var en Tysk. Vad är det du gillar med att USA är en supermakt?
Dem använder det på rätt sätt. Jag tycker det är skönt att ett land som USA är en stormakt. Undra om vi skulle ha någon värld kvar om t.ex. Irak var en stormakt. USA tillvärkar en massa prylar som vi är beroende av. Dem gör bra musik...
Ceasar!
Om du skall använda latin får du åka tillbaka till Rom.
Annars heter det dom och de.
Då tar jag även med talspråk.
Vän av ordning.
July 4, 2003
ruf an wrote: [quote=Cezar][quote=skinner][quote=Cezar]USA såklart 😀 Dem gör lätt dem bästa filmerna och är en grym supermakt för övrigt.
Ceasar!
Vän av ordning.
Man säger väl dom men när man skriver är det väl ändå dem och de? :-k
September 13, 2004
GatriC wrote: [quote=ruf an][quote=Cezar][quote=skinner][quote=Cezar]USA såklart 😀 Dem gör lätt dem bästa filmerna och är en grym supermakt för övrigt.
Ceasar!
Vän av ordning.
Man säger väl dom men när man skriver är det väl ändå dem och de? :-k
Inte i den menigsbyggnaden. Då blir det "De använder... "
och "De gör bra musik"
4 Guest(s)