July 11, 2002
MoparPower wrote: Sovjet, där var det fan ordning och reda. 300 dagars träningsläger för hockeylandslaget helt utan Gangbangs och vackra ZILar som gled runt på gatorna. Nationalsången (jag nynnar och ler). Vodka, jävligt grymma flygplan och ingen velande vid vallokalerna(det räcker med ett parti per stat). OK kanske Östberlin också(MP minns muren: Den var lång och grå, vacker på något sätt.)
Agree soviet var grejer, visade världen att det fanns maktbalans.
Tyvärr så borde grejer som ekonomin hade reformerats.
Annars så röstar jag för Spanien, diggar landet.
Sol, vackra turistflickor i bikkinis, billig mat, trevligt folk...
November 26, 2002
Åland givetvis!!! Var någonstans i världen kan man annars hitta ett sån't här ställe, och som till på köpet går att köpa med normal lön???
http://home.tiscali.se/alannin.....kar/27.jpg
På stark andraplats hamnar USA. Bodde i florida i 2 år. Vi hade golftävling följt av bubbelpool på julafton! 😀 Klart bättre än mörker och snöslask!
October 31, 2003
John_lz wrote: Åland givetvis!!! Var någonstans i världen kan man annars hitta ett sån't här ställe, och som till på köpet går att köpa med normal lön???
http://home.tiscali.se/alannin.....kar/27.jpgPå stark andraplats hamnar USA. Bodde i florida i 2 år. Vi hade golftävling följt av bubbelpool på julafton! 😀 Klart bättre än mörker och snöslask!
Vad har du köpt? Ön i bakgrunden? Stenen? Stranden?
March 1, 2003
John_lz wrote: Åland givetvis!!! Var någonstans i världen kan man annars hitta ett sån't här ställe, och som till på köpet går att köpa med normal lön???
http://home.tiscali.se/alannin.....kar/27.jpgPå stark andraplats hamnar USA. Bodde i florida i 2 år. Vi hade golftävling följt av bubbelpool på julafton! 😀 Klart bättre än mörker och snöslask!
har/hade inte åland nåt krav på att man skulle ha släktband dit för att få äga fastighet där?
annars så är åland ett trevligt ställe...
December 20, 2001
February 16, 2004
Cezar wrote: [quote=skinner][quote=Cezar]USA såklart 😀 Dem gör lätt dem bästa filmerna och är en grym supermakt för övrigt.
Den bästa film som jag har sätt var en Tysk. Vad är det du gillar med att USA är en supermakt?
Dem använder det på rätt sätt. Jag tycker det är skönt att ett land som USA är en stormakt. Undra om vi skulle ha någon värld kvar om t.ex. Irak var en stormakt. USA tillvärkar en massa prylar som vi är beroende av. Dem gör bra musik...
Usa tillverkar en massa ja men de kommer sällan på iden de kan inte köpa in prylar från andra ställen då det skulle visa att de är dåliga så de måste komma på liknande saker till allt som finns i europa osv.
February 1, 2004
På stark andraplats hamnar USA. Bodde i florida i 2 år. Vi hade golftävling följt av bubbelpool på julafton! 😀 Klart bättre än mörker och snöslask!
Haha, du också? Vi var där under miennieskiftet och golfade, bubblade och solade. I Tampa men det är ju oxå Florida kom jag på...
On topic så måste jag säga Australien. Varit där två gånger och människorna är så himla trevliga och okonstlade till skillnad från usa där de är konstlat trevliga. Sydney är en grym stad och beacherna norr om den är så härliga! Skippa Bondi beach där alla citykids är och åk lite norrut till mona vale eller Manly beach. Surfa å njut!
3 Guest(s)