March 14, 2004
Sälj sånahära små chipspåsar (60 och 200g) dom kan man ta en del för kanske 10kr och 25 eller så.
Ahlgrensbilar är ju ett måste så även gott och blandat.
Sälja 50cl flaskor kylda så klart med cola/pepsi, fanta/zingo, sprite/zup, mer eller liknande samt mineralvatten. Det blir billigare än att köpa en en läskmaskin som man ska fylla på och ha sig.
January 14, 2004
Delph1 wrote: Om jag kommer ihåg mina timmar framför Theme Park till SNES rätt så:
* Salta popcornen rejält och sälj det billigt
* Mycket is i läsken och högt pris
* chips? salta så klart
* Annat godis? Salta katten 😛Jag tjänade pengar som gräs vill jag minnas även om besökerna kanske inte alltid var så glada 😉
För att vara lite mer seriös: Snickers/Mars går hem hos många, baconchips brukar även det vara ganska gott att knapra på (och det är salt :D) så -----> mycket dricka. Blandar du ut colan för mycket om jag kommer på besök står jag inte för konsekvenserna heller 😛
//Andreas
Det där får mig att minnas när jag också spelade Theme Park.. det var på den gammla goda tiden det 😛 .
För övrigt så håller jag med om att Brio är goda att ha på bio
December 28, 2004
Tar mig en sväng förbi en mataffär, t.ex. Billhälls och köper lite godis, några drickor, ett paket Gifflar kanske.
Sedan är det bara sitta och gotta sig i biomörkret tills man upptäcker att man mår jävligt dåligt pga magen pallar inte allt socker å shit som man har vräkt i sig 😉
1 Guest(s)