September 15, 2001
September 14, 2001
August 23, 2001
Jag rökar inte men jag har prövat att röka cigarer med vanilj smak. Smaken satt kvar i munnen ca 30min.
[ Detta Inlägg ändrades av: Eneroth den 2001-09-22 19:52 ]
May 9, 2001
Börja inte röka eller snusa någon av er som varken röker eller snusar. Det är ett rent h*****e att försöka sluta. Jag har snusat i snart 11 år och jag slutade igår. Det är jääääävligt tungt att inte ta en snus. Det är lätt att sluta. Det svåra är att inte börja igen. Dessutom är det svårare för en snusare att sluta än för en rökare eftersom snusare får i sig nikotinet (och en del annat skit) "mer direkt".
Sten
August 29, 2001
On 2001-09-22 20:18, rsastin wrote:
Börja inte röka eller snusa någon av er som varken röker eller snusar. Det är ett rent h*****e att försöka sluta. Jag har snusat i snart 11 år och jag slutade igår. Det är jääääävligt tungt att inte ta en snus. Det är lätt att sluta. Det svåra är att inte börja igen. Dessutom är det svårare för en snusare att sluta än för en rökare eftersom snusare får i sig nikotinet (och en del annat skit) "mer direkt".Sten
Jag varken rökar eller snusar, men om man röker bör ju DET gå "mer direkt", eftersom skiten går direkt ut i blodet via lungorna, lr hur???
1 Guest(s)