July 22, 2003
Oftast blundar man med det ögat som inte är dominerande, som en redan skrivit. Ett lätt sätt att se vilket öga som är dominerande är att med handen utsträckt "sikta" på en ganska liten sak, tex lampa eller så 🙂 , sen så blundar du med ett öga i taget och när du blundar med ditt dominerande öga så ser det ut som att du inte siktar på lampan längre utan en bit bredvid.
Hm.... hoppas nån förstod hur man skulle göra iaf 🙂
Edit: Jag blundar oftast med höger öga, händer även att jag kisar med båda.
February 24, 2003
Hellspawn79 wrote: Som frågan lyder.
Vilket öga blundar ni med, t ex om det är stark sol ute om man inte har några solglasögon på sig, så blundar man med ena ögat för att minska ljusstyrkan.
Jag har märkt att jag alltid blundar med höger öga.
Undrar vad det beror på?Sedan kan jag hålla med om att denna tråd kan vara riktigt meningslös.
Men jag vill veta om det är någon mer som tänkt på det här, eller om jag är unik.. :bgrin:
hmmme du dumm i huvet lr??fråga på ett forum vilket öga folk blundar med hahahaha detta har gått för långt!!En sak som e säker
August 20, 2001
JCLAESON wrote: [quote=Hellspawn79]Som frågan lyder.
Vilket öga blundar ni med, t ex om det är stark sol ute om man inte har några solglasögon på sig, så blundar man med ena ögat för att minska ljusstyrkan.
Jag har märkt att jag alltid blundar med höger öga.
Undrar vad det beror på?Sedan kan jag hålla med om att denna tråd kan vara riktigt meningslös.
Men jag vill veta om det är någon mer som tänkt på det här, eller om jag är unik.. :bgrin:
hmmme du dumm i huvet lr??fråga på ett forum vilket öga folk blundar med hahahaha detta har gått för långt!!En sak som e säker
Det är inte värre än min melon-fråga...
2 Guest(s)