November 22, 2001
Casy wrote: M 49%
C 43%
FP 43%
KD 41%
S 24%
MP 22%
V 17%Nån utav de 4 översta verkar ligga mig "nära" hjärtat =P
Sen verkar det som att de flesta "ungdomarna" tänker rösta på Moderaterna. Varför?
Därför att äldre alltid röstat på sossarna och av gammal vana fortsätter med det. Yngre personer bildar sig en egen uppfattning.
November 27, 2003
Json_81 wrote: [quote=Casy]M 49%
C 43%
FP 43%
KD 41%
S 24%
MP 22%
V 17%Nån utav de 4 översta verkar ligga mig "nära" hjärtat =P
Sen verkar det som att de flesta "ungdomarna" tänker rösta på Moderaterna. Varför?
Därför att äldre alltid röstat på sossarna och av gammal vana fortsätter med det. Yngre personer bildar sig en egen uppfattning.
Kan lika gärna vara ärvt eller att sossarna misslyckats med att nå ut.
Såg också att om endast de yngre fick rösta skulle SD bli tredje största parti. Skrämmande.
//Andreas
November 27, 2003
Json_81 wrote: [quote=Delph1] Såg också att om endast de yngre fick rösta skulle SD bli tredje största parti. Skrämmande.
//Andreas
Jag tycker inte det är det minsta underligt och dessutom tycker jag det är bra. Det visar att något är fel i samhället. Dags att göra något åt det.
Underligt nej eftersom SD har vänt sig mot just ungdomar. Det som är skrämmande är deras politik och hur deras egna led är kontaminerade.
//Andreas
November 22, 2001
Delph1 wrote:
Jag tycker inte det är det minsta underligt och dessutom tycker jag det är bra. Det visar att något är fel i samhället. Dags att göra något åt det.
Underligt nej eftersom SD har vänt sig mot just ungdomar. Det som är skrämmande är deras politik och hur deras egna led är kontaminerade.
//Andreas
Jag tänkte mer att unga mest kommer i kontakt med problemen i skolor och genom att de är ute på stan på ett annat sätt än äldre.
Sen väljer de SD eftersom de är lättpåverkade.
1 Guest(s)