April 29, 2004
Jag tänker all fall rösta på Libertas i Europa valet .
http://www.libertas.eu/sverige.....y-libertas mer info
Det är ett nytt partiet som etablera sig i flera länder som vill stoppa ekonomiska korruption i politik .
Där för vi har nytt 30 tal i sverige allvarliga situation som leder till folk blir hemlösa utan jobb, mat priserna blir dyrare
Dags tycker jag att röster ut de gamla partierna får nya politiker som tar ekonomiska ansvarstagande mot befolkningen.
Dagens politik är för dålig . Ovarsätt vilket parti.
Politiker är Ekobrottslingar som har fallskärmsavtal bonus löner av skattpengar
http://www.metrobloggen.se/mir
skriven av Gabor34 se 1975 min blogg hos metro Ja är dyslektiker.
det värsta av allt dålig information för väljaren samt på tve när frågan komm upp om Europa valet .
Var det ingen som vill svara på riktigt på svt tve .
svenska politiker tycker jag undviker detta av detta val som vi ska rösta i nästa månad
March 23, 2003
PP för mig också faktiskt...
skulle aldrig rösta på ett enfrågesparti normalt sett, men jag bryr mig inte speciellt mycket om det här valet.
Men jag vill att dom andra partierna ska förstå att det finns folk som tycker dom här frågorna är viktiga och vad vi tycker i dom.
January 8, 2005
PP
Då jag helt håller med deras syn på kulturarv och synsättet vi borde gå in i framtiden med.
Värna om vår integritet.
Enfråga parti må vara, men väldigt viktig fråga. Alla parti börjar som enfrågeparti, efterhand som partiet växer och man har folk som kan värna om de olika frågorna så går man upp och blir ett flerfrågeparti. Det sagt så har de ju självklart inofficiellt redan åsikter kring resten av frågorna.
Rösta pirat.
January 29, 2003
Sverigedemokraterna kanske...
Som utlänning har jag observerat att svenskarna och deras kultur håller på att raderas. Det är sorgligt eftersom Sverige är ett otroligt rikt land med ett system som fungerar riktigt bra. Människor som massinvandrar hit gör det för att deras egna system inte är lika bra eller har helt kollapsat, för att sedan försöka få Sverige mer likt sina hemländer. Vansinne. Åk tillbaka om det inte passar. Sluta kräva att Sverige ska mer och mer likna andra, underpresterande samhällen.
November 27, 2003
PP, men inte för att jag gillar dom utan för att visa missnöje.
Zelog wrote: Sverigedemokraterna kanske...
Som utlänning har jag observerat att svenskarna och deras kultur håller på att raderas. Det är sorgligt eftersom Sverige är ett otroligt rikt land med ett system som fungerar riktigt bra. Människor som massinvandrar hit gör det för att deras egna system inte är lika bra eller har helt kollapsat, för att sedan försöka få Sverige mer likt sina hemland. Vansinne. Åk tillbaka om det inte passar. Sluta kräva att Sverige ska mer och mer likna andra, underpresterande samhällen.
:roflmao:
//Andreas
3 Guest(s)