July 19, 2001
ilg@dd wrote: VP, vad annars??
Vill ju inte öka på utlandsskulden ännu mer, vilket borgarna tveklöst kommer att göra om dom kommer till makten.
Iof var det ju rödingarnas fel som lånade ut helt friskt med pengarna.
Deuterium wrote: Ni som skulle vilja ha in Moderaterna, borde kanske ta en titt på hur de ställer sig i frågor.
Ja, det är ju en jävligt bra sak att göra om man nu ens borde rösta på något parti.........
Det blir väl något åt det brun-lila hållet för mig..
October 24, 2002
chrileva wrote: Moderaterna!! Vad skulle världen vara utan lite kapitalism? Det skulle iaf inte finnas varken datorer eller hemsidor som denna. Är aktiv i MUF.
Räknar du moderatoerna som kapitalister så undrar jag hur du tänker, lika mycket sossar som socialdemokraterna. Eller du kanske ser något som jag inte ser? Att de vill sänka skatterna enormt? Slopa kapitalskatten? Stödja äganderätten, vilket de idag inte gör.
.doedels wrote: Moderaterna, helt klart.
Varför ? Jag är för att de står för helt enkelt.
Så du är sådan sosseäkel som inte tycker att man ska få bestämma över sin mark?
October 24, 2002
HELIX wrote: Ja, det är ju en jävligt bra sak att göra om man nu ens borde rösta på något parti.........
Synd bara att folk inte gör det, hälften av folket som vill ha in moderaterna har inte en aning om hur deras program ser ut och framför allt inte hur de röstar i diverse motioner...
January 17, 2002
Deuterium wrote: [quote=CoLiC]Vilket parti ger mig mest pengar i plånboken?
Beror på hur värdelös du är.
Är du en riktig idiot så ger kommunism mest, är du ett riktigt geni så ger anarkism mest.
Anarki betyder att jag kan göra som jag vill, men det ger mig inte pengar eftersom pengar antagligen skulle vara värda skit under ett anarkistiskt styre.
Men vafan... Dibbs på Komplett.se's lagerhus.
May 10, 2002
moderaterna verkar ha mycket aktiva ungdomar som gillar deras politik, men jäklarns vad roligt det var att läsa varför en del tycker om dem. 😉 "Moderaterna!! Vad skulle världen vara utan lite kapitalism? Det skulle iaf inte finnas varken datorer eller hemsidor som denna. Är aktiv i MUF."
jag skulle aldrig kunnat klara av att kalla mig för en muff än om de skulle stå för gratis porr och sprit till alla frustrerade tonårspojkar.
March 27, 2003
Det blev ett himla liv över mitt lilla inlägg ang det så kallade vänsterpartiet.
Jag anser bara att ett parti har en kommunist som ledare och folk visar sitt stöd genom att rösta på honom, ja då delar man bevisligen hans åsikter och dom är kommunistiska, det säger han ju själv!
Tycker inte vi går vidare in på min syn på vänsterpartister då det finns flera sådana här och jag har svårt att hålla mig lugnt. Risken för personangrepp/påhopp är stor... 🙂
March 13, 2004
jag är så jävla ointresserad av politik, spelar ju ändå ingen roll om man bryr sig,
t.ex med det här euro valet, vi förnuftiga svenskar slipper att ha den skiten, ett tag kanske, dom kommer ju bara arrangera mer val tills dom till slut får som dom vill, orka med skiten
vet inte ens vad partierna står för, alla står för demokratiskt skit, maktgalna jävlar
Adam wrote: Det blev ett himla liv över mitt lilla inlägg ang det så kallade vänsterpartiet.
Jag anser bara att ett parti har en kommunist som ledare och folk visar sitt stöd genom att rösta på honom, ja då delar man bevisligen hans åsikter och dom är kommunistiska, det säger han ju själv!
Tycker inte vi går vidare in på min syn på vänsterpartister då det finns flera sådana här och jag har svårt att hålla mig lugnt. Risken för personangrepp/påhopp är stor... 🙂
Om du studerar den kommunistiska ideologin så kommer du ganska snart fram till att varken Sovjetunionen, Kina eller Kuba har/hade en fungerande kommunism.
Och det p.g.a den mänskliga faktorn, dvs girigheten..
Fungerande kommunism är liksom många andra ideologier en utopi..
*Edit*
Korrigering av felskrivning..Sovjet finns inte och har därmed inget icke fungerande kommunistiskt styre.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
3 Guest(s)