May 23, 2001
Hauk wrote: Men det tycker jag. Den sista är kanske lite off, man bör inte skicka hem någon som blir dödad till fort dom kommer över gränsen. Men om dom därimot begår upprepade brott kan dom åka till danmark eller vart fan dom vill. Ser inte det nazistiska i det där fortfarande.
Danmark tar inte emot dem längre, de har så stora problem redan. De håller ju på att ändra hela deras asylpolitik typ.....
August 22, 2005
Hauk wrote: Men det tycker jag. Den sista är kanske lite off, man bör inte skicka hem någon som blir dödad till fort dom kommer över gränsen. Men om dom därimot begår upprepade brott kan dom åka till danmark eller vart fan dom vill. Ser inte det nazistiska i det där fortfarande.
Det är ju menat för att förhindra det som sker idag, att många bara lever på bidrag.
November 26, 2002
pblse wrote:
Öwall, försök se förbi din indoktrinering från barnsben och inse att alla partier vill ha ett fungerande samhälle, vissa tycker bara att det är bättre med mer individuellt val, större privatsektor och betydligt mindre offentlig sektor.
Det är precis vad jag gör. Jag har inte sagt att jag tror att något annat parti försöker göra ett dåligt jobb.
"Vissa tycker bara att det är bättre med mer individuellt val, större privatsektor och betydligt mindre offentlig sektor."
Jag tycker det är bättre med mindre privatiserat och mer offentligt.
Så enkelt är det.
August 22, 2005
Aquila wrote: [quote=Catstyle]...men det har inte att göra med nazism.
Du håller ju bara på att förneka för att du inte vill tro på det själv.
Läs lite så får du väl se om det liknar nazism eller inte.
Att man ska utvisa kriminella invandrare har inte med nazism att göra.
Du verkar inte överhuvudtaget veta vad nazism är.
Kom med argument som sammankopplar SD med nazism, sen ska jag inte tjata på dig mer.
August 20, 2001
macrus wrote: [quote=stormaz]Enda vettiga är väl att rösta blankt och visa sitt missnöje. Inget av partierna fyller ju sina vallöften ändå......
Folk uppfattar vallöften som löften. Det är ett problem för oss. // Lennart Nilsson, riksdagsman (s)
W - O - R - D - !
Som det ser ut nu så blir det väl blankt ja...
2 Guest(s)